TinaTjejen
long time, no see
Då e jag nånstans på havet mellan Finland och Sverige, så de kan bli lite tajt.Galne Dansken skrev:Så TantTina - det är bara upp om jmorgonen och igång, samling 08:30
Då e jag nånstans på havet mellan Finland och Sverige, så de kan bli lite tajt.Galne Dansken skrev:Så TantTina - det är bara upp om jmorgonen och igång, samling 08:30
Man kanske skulle komma med skinnstället på iaf då...jesper skrev:UNT kommer tydligen att hälsa på ute på rörken nu på måndag. Dom vill bl.a. intervjua någon eller några tjejer så förbered er på att bli påhoppade av någon journalist-tomte Se till att ni säger nåt bra så kanske tomten är snäll i år
Hoppas bara att en eventuell artikel blir bättre än DN's artikel angående tullinge-kul-på-hjul... iofs, all reklam är bra reklam, typ...
Elis skrev:Otroligt kul, äntligen
Förra sommaren.......... (hoppas kanon fotografen Krypto kommer i år igen.)
sandstream skrev:Klart som korvspad att man kommer på måndag!
Måste ju föreviga alla i den nya vackra västarna
Kan "ni" inte redan ny bestäma att första teorin är tex 17:30 så slipper vi ödsla körtid på att göra teori?
Lysandejesper skrev:Då bestämmer "vi" att första teorin startar 17.30.
sandstream skrev:Lysande
Jag kommer att campa utanför dörren för att först in
jesper skrev:Då bestämmer "vi" att första teorin startar 17.30.
Lime skrev:Dock kommer man inte in på teorin om man inte har registrerat sig och fått en väst... och det öppnar inte förns 18.00 PIP
Nåt får mig att tro att det är Jesper man ska lita på i detta ämneLime skrev:Dock kommer man inte in på teorin om man inte har registrerat sig och fått en väst... och det öppnar inte förns 18.00 PIP
Lime skrev:Dock kommer man inte in på teorin om man inte har registrerat sig och fått en väst... och det öppnar inte förns 18.00 PIP
sandstream skrev:Jag kommer att campa utanför dörren för att först in
kortstubina skrev:....Alla BMW åkare ser jag väl på Söndag...
Och ni andra Välkomna på Måndag!
blub skrev:Ah har inte fått något medlemskort från SMC i år heller.. och inget svar på mitt halvdussin mails om saken
Hoppas det löser sig ändå..
blub skrev:Ah har inte fått något medlemskort från SMC i år heller.. och inget svar på mitt halvdussin mails om saken
Hoppas det löser sig ändå..
Ni BMW-freaks är nästan i klass med Ducati-mupparna, när ska ni sluta att bry er om vad som står på tanken?Galne Dansken skrev:BMW har dock förtur i fall platserna tar slutt...
Passa dig, snart har du mustasch, ölmage och känner en längtan efter att toura till Långbortistanblub skrev:Fint att man fick testa ett pass med BMW klubben igår...
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |