nLasse
För säkrare körning, kör bana!
Det är inte slut än. Tuvängen på lördag!
Det är ju inte Rörken och dessutom är det alldeles för lång bort. Tänk att åka dit, komma för sent och inte få någon väst! :bölandeklementinfucko:n'Lasse skrev:2495392Det är inte slut än. Tuvängen på lördag!
Bara att stiga upp i ottan och åka kl 0600 så har du försäkrat dig om en väst!Titania skrev:2495740... Tänk att åka dit, komma för sent och inte få någon väst!
Titania skrev:2495740Det är ju inte Rörken och dessutom är det alldeles för lång bort. Tänk att åka dit, komma för sent och inte få någon väst! :bölandeklementinfucko:
Titania skrev:2495740Det är ju inte Rörken och dessutom är det alldeles för lång bort. Tänk att åka dit, komma för sent och inte få någon väst! :bölandeklementinfucko:
Vaf... Kom igen nu Titiana. Tänk på hur många 08'or som kommer till Rörken varje måndag. Tuvängen är på sätt och vis deras hemmabana (fast ändå inte). Nog kan du ta dig till Södertälje för att testa deras bana? Den bits inte. Jag lovar.Titania skrev:2495740Det är ju inte Rörken och dessutom är det alldeles för lång bort. Tänk att åka dit, komma för sent och inte få någon väst! :bölandeklementinfucko:
Som att åka till rörken... mao en chansning.Titania skrev:2495740Det är ju inte Rörken och dessutom är det alldeles för lång bort. Tänk att åka dit, komma för sent och inte få någon väst! :bölandeklementinfucko:
Nope, jag bangade! Fixar inte att gå upp så tidigt :gäspflino:JoS skrev:2498953Vaf... Kom igen nu Titiana. Tänk på hur många 08'or som kommer till Rörken varje måndag. Tuvängen är på sätt och vis deras hemmabana (fast ändå inte). Nog kan du ta dig till Södertälje för att testa deras bana? Den bits inte. Jag lovar.
Lät som en rolig sträcka att åka.Titania skrev:2499453Nope, jag bangade! Fixar inte att gå upp så tidigt :gäspflino:
Däremot tänker jag kolla in en rutt med start vid Pumpmacken, 2 mil ut på 272:an. Vidare NV, via Östfora till Heby. Därifrån Huddunge - Tärnsjö -Gysinge - Österfärnebo - Hedesunda och sedan till Rörberg (för en tjuvkik). Hem igen via Söderfors - Östervåla - Björklinge - Bälinge.
Jag samlar mig vid 10:30-tiden för tankning och hastigheten är enligt skyltning. OBS! Endast den högra skylten! Fikar gör jag antingen i Gysinge eller Hedesunda.
Nån som vill finåka?
Lindén skrev:2499710Lät som en rolig sträcka att åka.
Have fun!
Dr.Bike skrev:2500975Jo, men i DET tempot blir det väl lika spännande som "det sjunde inseglet" eller att se färg torka...
Titania skrev:2501012Nu ska cykeldoktorn inte vara sån!
Shit, jag kan inte formulera nåt som blir rumsrent men ni får tänka lite själva. Storleken mellan benen, dårå... jag menar jag är rätt nöjd med min lilla. *visslar*
Förresten var sträckan mellan Söderfors och Östervåla i din smak. 3,5 mil <valfri stark svordom> grusväg!
note to self: Skaffa bättre kartläsare nästa gång.
Dr.Bike skrev:2501050Ha ha!!
Där nappade det!!
Och vilken fisk jag fick på kroken!
Blåhajen herself!
Hej på dig du! Underbar tur du tog (jag kollade kartan) Men hur var vädret?? Egentligen?
Rätt kallt va?
Och grusväg är mitt mellannamn! Fråga pöjkera som jag körde med sist. En mil grusväg tog vi med sporthojarna!! Tjohoo!
Nu skall vi inte vara sådana man kör väl i det tempo man behagar eller anser sig behärska.Dr.Bike skrev:2500975Jo, men i DET tempot blir det väl lika spännande som "det sjunde inseglet" eller att se färg torka...
Lindén skrev:2502516Nu skall vi inte vara sådana man kör väl i det tempo man behagar eller anser sig behärska.
Aha solly då.Dr.Bike skrev:2502752Jo det har vi ju redan konstaterat, som sagt.
Lindén skrev:2502793Aha solly då.
Hanlotta skrev:2500905Hej allihop!
Jag ville bara passa på och tacka för den här sommaren, den roligaste på många år. Jag har aldrig sett fram emot måndagarna så mycket som i år...
Hur jag ska överleva vintern vet jag inte... Jag har allvarliga funderingar på att skaffa mig en minimoto eller fiddy och köra gocartbana. Har någon koll på ifall någon av banorna i stan har tider för det?
M v h
Hanlotta
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024