Rörken 2006

Status
Ej öppen för fler svar.

Titania

Sidekick
Gick med
28 Jun 2006
Hoj
Lilla Råttan
n'Lasse skrev:
2495392 Det är inte slut än. Tuvängen på lördag!:yoparty
Det är ju inte Rörken och dessutom är det alldeles för lång bort. Tänk att åka dit, komma för sent och inte få någon väst! :bölandeklementinfucko:

Gunsan

Ny medlem
Gick med
16 Sep 2005
Hoj
CBR600rr Grafitti edition 2008
Titania skrev:
2495740 Det är ju inte Rörken och dessutom är det alldeles för lång bort. Tänk att åka dit, komma för sent och inte få någon väst! :bölandeklementinfucko:

För långt?
Det är ju mycket närmare....det tar ju en halvtimme dit.

Simba

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -Såld
Titania skrev:
2495740 Det är ju inte Rörken och dessutom är det alldeles för lång bort. Tänk att åka dit, komma för sent och inte få någon väst! :bölandeklementinfucko:

Jag skall dit...:tummenupp

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Titania skrev:
Vaf... Kom igen nu Titiana. Tänk på hur många 08'or som kommer till Rörken varje måndag. Tuvängen är på sätt och vis deras hemmabana (fast ändå inte). Nog kan du ta dig till Södertälje för att testa deras bana? Den bits inte. Jag lovar.

Lindén

Slutkört!
Gick med
27 Sep 2003
Hoj
Piagio med trampor
Titania skrev:
Som att åka till rörken... mao en chansning.
Bara o åka!

Titania

Sidekick
Gick med
28 Jun 2006
Hoj
Lilla Råttan
JoS skrev:
2498953 Vaf... Kom igen nu Titiana. Tänk på hur många 08'or som kommer till Rörken varje måndag. Tuvängen är på sätt och vis deras hemmabana (fast ändå inte). Nog kan du ta dig till Södertälje för att testa deras bana? Den bits inte. Jag lovar.
Nope, jag bangade! Fixar inte att gå upp så tidigt :gäspflino:

Däremot tänker jag kolla in en rutt med start vid Pumpmacken, 2 mil ut på 272:an. Vidare NV, via Östfora till Heby. Därifrån Huddunge - Tärnsjö -Gysinge - Österfärnebo - Hedesunda och sedan till Rörberg (för en tjuvkik). Hem igen via Söderfors - Östervåla - Björklinge - Bälinge.

Jag samlar mig vid 10:30-tiden för tankning och hastigheten är enligt skyltning. OBS! Endast den högra skylten! Fikar gör jag antingen i Gysinge eller Hedesunda.

Nån som vill finåka?

Lindén

Slutkört!
Gick med
27 Sep 2003
Hoj
Piagio med trampor
Titania skrev:
2499453 Nope, jag bangade! Fixar inte att gå upp så tidigt :gäspflino:

Däremot tänker jag kolla in en rutt med start vid Pumpmacken, 2 mil ut på 272:an. Vidare NV, via Östfora till Heby. Därifrån Huddunge - Tärnsjö -Gysinge - Österfärnebo - Hedesunda och sedan till Rörberg (för en tjuvkik). Hem igen via Söderfors - Östervåla - Björklinge - Bälinge.

Jag samlar mig vid 10:30-tiden för tankning och hastigheten är enligt skyltning. OBS! Endast den högra skylten! Fikar gör jag antingen i Gysinge eller Hedesunda.

Nån som vill finåka?
Lät som en rolig sträcka att åka.
Have fun!

Hanlotta

Flyger fram...
Gick med
24 Jan 2006
Hoj
Yamaha R1 -00
Hej allihop!

Jag ville bara passa på och tacka för den här sommaren, den roligaste på många år. Jag har aldrig sett fram emot måndagarna så mycket som i år... :tungan
Hur jag ska överleva vintern vet jag inte... Jag har allvarliga funderingar på att skaffa mig en minimoto eller fiddy och köra gocartbana. Har någon koll på ifall någon av banorna i stan har tider för det?

M v h

Hanlotta

Dr.Bike

Guest
Lindén skrev:
2499710 Lät som en rolig sträcka att åka.
Have fun!

Jo, men i DET tempot blir det väl lika spännande som "det sjunde inseglet" eller att se färg torka... ;)

Titania

Sidekick
Gick med
28 Jun 2006
Hoj
Lilla Råttan
Dr.Bike skrev:
2500975 Jo, men i DET tempot blir det väl lika spännande som "det sjunde inseglet" eller att se färg torka... ;)

Nu ska cykeldoktorn inte vara sån! :fatta!

Shit, jag kan inte formulera nåt som blir rumsrent men ni får tänka lite själva. Storleken mellan benen, dårå... jag menar jag är rätt nöjd med min lilla. *visslar*

Förresten var sträckan mellan Söderfors och Östervåla i din smak. 3,5 mil <valfri stark svordom> grusväg! :mad:
note to self: Skaffa bättre kartläsare nästa gång.

Last edited:

Dr.Bike

Guest
Titania skrev:
2501012 Nu ska cykeldoktorn inte vara sån! :fatta!

Shit, jag kan inte formulera nåt som blir rumsrent men ni får tänka lite själva. Storleken mellan benen, dårå... jag menar jag är rätt nöjd med min lilla. *visslar*

Förresten var sträckan mellan Söderfors och Östervåla i din smak. 3,5 mil <valfri stark svordom> grusväg! :mad:
note to self: Skaffa bättre kartläsare nästa gång.

Ha ha!!
Där nappade det!!
Och vilken fisk jag fick på kroken!
Blåhajen herself! ;)

Hej på dig du! Underbar tur du tog (jag kollade kartan) Men hur var vädret?? Egentligen?
Rätt kallt va?
Och grusväg är mitt mellannamn! Fråga pöjkera som jag körde med sist. En mil grusväg tog vi med sporthojarna!! :tummenupp Tjohoo!

Titania

Sidekick
Gick med
28 Jun 2006
Hoj
Lilla Råttan
Dr.Bike skrev:
2501050 Ha ha!!
Där nappade det!!
Och vilken fisk jag fick på kroken!
Blåhajen herself! ;)

Hej på dig du! Underbar tur du tog (jag kollade kartan) Men hur var vädret?? Egentligen?
Rätt kallt va?
Och grusväg är mitt mellannamn! Fråga pöjkera som jag körde med sist. En mil grusväg tog vi med sporthojarna!! :tummenupp Tjohoo!

Jag är så himla helyllepräktig :ängel: så vi fortsätter här:
http://sporthoj.com/forum/showthread.php?p=2501139#post2501139

Lindén

Slutkört!
Gick med
27 Sep 2003
Hoj
Piagio med trampor
Dr.Bike skrev:
2500975 Jo, men i DET tempot blir det väl lika spännande som "det sjunde inseglet" eller att se färg torka... ;)
Nu skall vi inte vara sådana man kör väl i det tempo man behagar eller anser sig behärska.

Dr.Bike

Guest
Lindén skrev:
2502793 Aha solly då.

No problems! Det är bara bra att vi diskuterar saken, och som sagt: Det du säger är rätt - ingen ska köra fortare än att det känns bekvämt.

Mr Moody

Rockar vidare mot högre höjder...
Gick med
14 Jul 2006
Hoj
Kawazaki GPX750R 1988- Kawazaki ZX9-R 1998- Yamaha R1 2001- Suzuki GSXR1000 2005
Vi ses på Rörken 2007...vill passa på att tacka alla som ställer upp o jobbar där så vi vanliga dödliga fartdårar får köra bankörning en gång i veckan, gratis dessutom....de e vad jag kallar service. Ett jätte tack!!!!

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
.......
Hanlotta skrev:
2500905 Hej allihop!

Jag ville bara passa på och tacka för den här sommaren, den roligaste på många år. Jag har aldrig sett fram emot måndagarna så mycket som i år... :tungan
Hur jag ska överleva vintern vet jag inte... Jag har allvarliga funderingar på att skaffa mig en minimoto eller fiddy och köra gocartbana. Har någon koll på ifall någon av banorna i stan har tider för det?

M v h

Hanlotta

Gokarthallen hade öppet för fiddy och minimoto förra året. Kika in på fiddy.se eller http://www.sporthoj.com/forum/forumdisplay.php?f=53

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM