Rörken Film 060710

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Ort
Nacka
Hoj
sm570r
Tjabba! Jag filmade lite i måndags på rörken och har nu slängt ihop en väldigt kort liten film, tyvär kom bara gröngrupp med pga lite missöden :gnissla.

Det är min första film, NÅGONSIN. Så förvänta er inget. Jag tar gärna emot kritik, sålänge ni inte sänker mig totalt. :)

Att jag filmar min egen skugga behöver ni inte påpeka :4skrika



Här är den! FILMEN ´Vänta tills tiden har tickat ner (ca 20 sekunder) skriv sedan in bokstäverna som kommer upp i rutan i den andra rutan.

den är 2min och 15mb, önödigt stor men nu blev det så :gnissla
/ Dubbel-klotaren
 
Last edited:

@nderz

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2004
Ort
Paris
Hoj
Hojlös
Cyren skrev:
2298808 Tjabba! Jag filmade lite i måndags på rörken och har nu slängt ihop en väldigt kort liten film, tyvär kom bara gröngrupp med pga lite missöden :gnissla.

Det är min första film, NÅGONSIN. Så förvänta er inget. Jag tar gärna emot kritik, sålänge ni inte sänker mig totalt. :)
Helt OK, för att vara 1:a gången, fortsätt å filma
//Garfield
 

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Ort
Nacka
Hoj
sm570r
Garfield skrev:
2299455 Helt OK, för att vara 1:a gången, fortsätt å filma
//Garfield
Tackar! mer filmning blir det. Blev lite för lite filmat i måndags, totalt 13 minuter = ingenting.


Om nån som körde i gröngrupp inte fanns på filmen så är det ganska stor chans att ni finns med i de resterande 11 minutrarna. PMa om ni är intresserade
 

Dr.Bike

Guest
Cyren skrev:
2298808 Tjabba! Jag filmade lite i måndags på rörken och har nu slängt ihop en väldigt kort liten film, tyvär kom bara gröngrupp med pga lite missöden :gnissla.

Det är min första film, NÅGONSIN. Så förvänta er inget. Jag tar gärna emot kritik, sålänge ni inte sänker mig totalt. :)

Att jag filmar min egen skugga behöver ni inte påpeka :4skrika



Här är den! FILMEN ´Vänta tills tiden har tickat ner (ca 20 sekunder) skriv sedan in bokstäverna som kommer upp i rutan i den andra rutan.

den är 2min och 15mb, önödigt stor men nu blev det så :gnissla
/ Dubbel-klotaren



Kul å bra film - viss konstnärlig talang med perspektivval och motiv/zoom finns! :tummenupp
Bra musik oxå.
 

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Ort
Nacka
Hoj
sm570r
Dr.Bike skrev:
2299590 Kul å bra film - viss konstnärlig talang med perspektivval och motiv/zoom finns! :tummenupp
Bra musik oxå.

:Bugar tackar!! får hoppas att det där med konstnärlig talang är sant, så att det inte bara var en tillfällighet :näsblod
 

Lucky Luke

::::::::::::::::::::
Gick med
6 Mar 2003
Ort
På prärien utanför Uppsala
Hoj
Honda CBR 1100 XX med original reg.skylt
Jag är ju inte känd som någon stor filmrecensent,
men jag tycker den var bra.

Kul att det dokumenteras så mycket, både bilder och filmer.
 

sportbike

Guest
Cyren skrev:
2298808 Tjabba! Jag filmade lite i måndags på rörken och har nu slängt ihop en väldigt kort liten film, tyvär kom bara gröngrupp med pga lite missöden :gnissla.

Det är min första film, NÅGONSIN. Så förvänta er inget. Jag tar gärna emot kritik, sålänge ni inte sänker mig totalt. :)

Att jag filmar min egen skugga behöver ni inte påpeka :4skrika



Här är den! FILMEN ´Vänta tills tiden har tickat ner (ca 20 sekunder) skriv sedan in bokstäverna som kommer upp i rutan i den andra rutan.

den är 2min och 15mb, önödigt stor men nu blev det så :gnissla
/ Dubbel-klotaren

Helt ok,bara början på karriären som producent..
Tack förresten för den sjyssta bilden på min sv på boge.
 

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Ort
Nacka
Hoj
sm570r
fepa skrev:
2299684 kul intro, bra musik!
Fick rejäl idetorka när det va dags för introt, kul att du tyckte om det!

Lucky Luke skrev:
2299846 Jag är ju inte känd som någon stor filmrecensent,
men jag tycker den var bra.

Kul att det dokumenteras så mycket, både bilder och filmer.
å andra sidan brukar de flesta vara bortskämda med bra filmade saker via tv'n. Det är ganska svårt att matcha sånt :näsblod Vilket gör det ännu roligare för mig! tack
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Cyren skrev:
2298808 Tjabba! Jag filmade lite i måndags på rörken och har nu slängt ihop en väldigt kort liten film, tyvär kom bara gröngrupp med pga lite missöden :gnissla.

Det är min första film, NÅGONSIN. Så förvänta er inget. Jag tar gärna emot kritik, sålänge ni inte sänker mig totalt. :)

Att jag filmar min egen skugga behöver ni inte påpeka :4skrika



Här är den! FILMEN ´Vänta tills tiden har tickat ner (ca 20 sekunder) skriv sedan in bokstäverna som kommer upp i rutan i den andra rutan.

den är 2min och 15mb, önödigt stor men nu blev det så :gnissla

/ Dubbel-klotaren

Tankar för fullt, skall bli kul o se :tummenupp , fick du med din egen piruett? Höll själv på att sladda till i lite saneringssand(el rättare sagt var det bara damm kvar) där när vi i orange grupp körd. Körde du ikull sista passet med? Ni var lite för långt bort för att se från depån. Nåja verkar gått bra ialla fall huvudsaken, och det är utvecklande att hitta sina gränser o lära sig tännjjjjjaaaa ut dem :banana
 

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Ort
Nacka
Hoj
sm570r
sportbike skrev:
2299875 Helt ok,bara början på karriären som producent..
Tack förresten för den sjyssta bilden på min sv på boge.

Tackar! mer film ska det förhoppningsvis bli :banana

Vi stod länge och dregglade efter att ha sett din sv :kär, jag tror jag kan luska fram en högupplöst version av bilden på vaxholm, den på bogan blev inte så skarp vill jag minnas
 

sportbike

Guest
Cyren skrev:
2299893 Tackar! mer film ska det förhoppningsvis bli :banana

Vi stod länge och dregglade efter att ha sett din sv :kär, jag tror jag kan luska fram en högupplöst version av bilden på vaxholm, den på bogan blev inte så skarp vill jag minnas

Japp,sparade båda,fin-fina båda två.
Du får ta fler nästa gång :tummenupp
 

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Ort
Nacka
Hoj
sm570r
sportbike skrev:
2299906 Japp,sparade båda,fin-fina båda två.
Du får ta fler nästa gång :tummenupp
Tyvär var det inte jag som sköt med kameran, det var en annan hojåkande polare :rolleyes:

Jag tror han har orginalen högupplösta 3mb st på bilderna, kan luska fram dom och maila till dig eller så :tummenupp
 

sportbike

Guest
Cyren skrev:
2299912 Tyvär var det inte jag som sköt med kameran, det var en annan hojåkande polare :rolleyes:

Jag tror han har orginalen högupplösta 3mb st på bilderna, kan luska fram dom och maila till dig eller så :tummenupp

Vore kul,pm:ar din min mailadress.
 

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Ort
Nacka
Hoj
sm570r
Tankar för fullt, skall bli kul o se :tummenupp , fick du med din egen piruett? Höll själv på att sladda till i lite saneringssand(el rättare sagt var det bara damm kvar) där när vi i orange grupp körd. Körde du ikull sista passet med? Ni var lite för långt bort för att se från depån. Nåja verkar gått bra ialla fall huvudsaken, och det är utvecklande att hitta sina gränser o lära sig tännjjjjjaaaa ut dem :banana

Förvänta dig inte för mycket bara, blev tyvär bara så att jag filmade = inget på rosa grupp dvs den gruppen jag var med i. Så jag fick inte med nån av mina två vurpor. Klotade första och sista passet, en gång på varje sida :näsblod. Men jag klarade mig bra och har förhoppningsvis lärt mig något :banana
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top