Rörken Film 060710

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Ort
Nacka
Hoj
sm570r
tobbeosv skrev:
2299974 skön film med skön musik, :)

så mycket kritik blev det ju inte av denna gången, tyvärr :/
Nä : / vart är kritiken? eller jag kanske ska hålla käft och bara suga åt mig :hjälm

TinaTjejen skrev:
2300003 Men.. varför fynkar det inte för mig att se rullen då? :(
"problemet" löst! :)

tvålen skrev:
2300076 Bra skit Cyren!
Tackar tvålen!
 

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Ängelholm
Hoj
GSX-R 600
:klappar

Bra jobbat!
Sämre filmer har jag defenitivt sett i mina dar:)
Kul med lite dokumentation från Rörken i både bild och film:nicka

vilken tur att inte jag körde i grön grupp
 

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Ort
Nacka
Hoj
sm570r
TinaTjejen skrev:
2300109 :klappar

Bra jobbat!
Sämre filmer har jag defenitivt sett i mina dar:)
Kul med lite dokumentation från Rörken i både bild och film:nicka

vilken tur att inte jag körde i grön grupp
:bow funderade på att filma eran genomgång men jag fegade ur, annars hade du kommit med hur som helst :D



Jag blev så jävla sugen på breakdance när jag va påväg ur hårnålen så jag satte igång, bara det att hojen inte riktigt var med på noterna :banana
Breakdance.jpg


Tack sportlover för bilden!
 
Last edited:

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Snyggt att ha sin egen vurpa på bild! :D

Filmen var helt Ok för att vara första gången. Övning ger färdighet, precis som körningarna på Rörken.



Men jag blev lite förvånad av att det såg ut att gå så långsamt i grön grupp? Fel fart i kameran? :tungan
 

Lillen79

Ny medlem
Gick med
18 Jun 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki GSF 600
Bara för att man vill titta på filmen så går det ju inte :(
Någon som har den sparad på datorn ??
 

Bear

Snart så.......
Gick med
19 Jun 2003
Ort
Knivsta
Hoj
Avställd klassiker.
Sjysst film, fortsätt så där och vi blir JÄTTEglada :)


JoS skrev:
Men jag blev lite förvånad av att det såg ut att gå så långsamt i grön grupp? Fel fart i kameran? :tungan

Är inte grön=gröngölingar , det vill säga nybörjare ;-)

//B
 

Alex 6R

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Sukke GSXR -03, antagligen 159hk på hjulet
Fan är Rörken en Gokart bana igentligen? så ju hur liten ut som helst, kör ni på ettan?
 

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Ort
Nacka
Hoj
sm570r
Alex 6R skrev:
2302050 Fan är Rörken en Gokart bana igentligen? så ju hur liten ut som helst, kör ni på ettan?
Det är precis vad den är de! 880m Gokart bana. Jag kör på 3an och 4an, men sportnissarna tror jag ligger på 2an eller 3an runt hela banan. Min hastigheten kanske är 30-50 och max hastigheten 80-130 beroende på hur mycket man vill brassa på rakan
 
Last edited:

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Alex 6R skrev:
2302050 Fan är Rörken en Gokart bana igentligen? så ju hur liten ut som helst, kör ni på ettan?

Beror på vad du har för hoj, jag har varit där med 2 st 900 cc hojar(rf/cbr 900) jag har petat i 2:an och behöver aldrig växla upp el ner, då ligger jag i perfekt drag och vridområde, med 180 knyck som jag når med 2:an så räcker det garanterarat t om 1.an skulle räcka med, men då blir det nervösare gång och ryckigare körning samt att det bara ylar om motorn.., hastigheten på banan är inte mycket att tala om, man kan nå kanske 100 knyck o lite fortare på rakan men jag kör inte där för att brassa allt vad jag kan på den lilla rakan, tämligen meningslöst, tyvärr så var det några som körde ryckigt o konstigt sist på rörken tycker jag, pga de vill brassa för hårt på rakan, såg bara dumt ut.. vill jag köra fortare har jag större banor att välja på, men kör där för det svänger!!! Jag hann med ca 1 mil på banan varje 15 minuterspass, det är ett lågt snitt som nästan alla hojar klarar.

Man ser också varje gång vad bra 125cc räcker på rörken, där spelar inte kubik och motorstyrka någon roll, det är föraren som sätter gränserna!!
 
Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
sporTlovEr skrev:
2305216
Man ser också varje gång vad bra 125cc räcker på rörken, där spelar inte kubik och motorstyrka någon roll, det är föraren som sätter gränserna!!
Exakt! :tummenupp Från 125 till 1200 cc+ på samma bana utan problem! Det är lite kul att se stora twinnar brappa runt på 3000 rpm bredvid 125:eek:r på 10 000 rpm men med samma förutsättningar.
Jag brukar åka på trean runt hela banan. :3freak

Tycker också Cyrens rulle var bra!
/J
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top