tobbeosv
Ny medlem
skön film med skön musik,
så mycket kritik blev det ju inte av denna gången, tyvärr :/
Nä : / vart är kritiken? eller jag kanske ska hålla käft och bara suga åt migtobbeosv skrev:2299974skön film med skön musik,
"problemet" löst!TinaTjejen skrev:2300003Men.. varför fynkar det inte för mig att se rullen då?
Tackar tvålen!tvålen skrev:2300076Bra skit Cyren!
funderade på att filma eran genomgång men jag fegade ur, annars hade du kommit med hur som helstTinaTjejen skrev:2300109
Bra jobbat!
Sämre filmer har jag defenitivt sett i mina dar
Kul med lite dokumentation från Rörken i både bild och film
vilken tur att inte jag körde i grön grupp
JoS skrev:2300597
Men jag blev lite förvånad av att det såg ut att gå så långsamt i grön grupp? Fel fart i kameran?
JoS skrev:Men jag blev lite förvånad av att det såg ut att gå så långsamt i grön grupp? Fel fart i kameran?
Då hade Pierre fått hålla talanCyren skrev:2300227funderade på att filma eran genomgång men jag fegade ur, annars hade du kommit med hur som helst
!
Det är precis vad den är de! 880m Gokart bana. Jag kör på 3an och 4an, men sportnissarna tror jag ligger på 2an eller 3an runt hela banan. Min hastigheten kanske är 30-50 och max hastigheten 80-130 beroende på hur mycket man vill brassa på rakanAlex 6R skrev:2302050Fan är Rörken en Gokart bana igentligen? så ju hur liten ut som helst, kör ni på ettan?
Alex 6R skrev:2302050Fan är Rörken en Gokart bana igentligen? så ju hur liten ut som helst, kör ni på ettan?
Exakt! Från 125 till 1200 cc+ på samma bana utan problem! Det är lite kul att se stora twinnar brappa runt på 3000 rpm bredvid 125r på 10 000 rpm men med samma förutsättningar.sporTlovEr skrev:2305216
Man ser också varje gång vad bra 125cc räcker på rörken, där spelar inte kubik och motorstyrka någon roll, det är föraren som sätter gränserna!!
Vart ligger banan?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |