TinaTjejen
long time, no see
Den lätta gick jag inte påLotta skrev:2364829Ja, jag är ju uppenbarligen tjär i Mattias, han skriver ju det.....
Mattias är mytoman, du ska aldrig tro vad han säger
Den lätta gick jag inte påLotta skrev:2364829Ja, jag är ju uppenbarligen tjär i Mattias, han skriver ju det.....
3 ggr på 3 timmar... ja eller typ 2JoS skrev:2363829Lindén: Kraschade du 3 ggr på mindre än 4 timmar?
En gång kan jag nästan förstå och kanske även den andra, men den tredje gången kan jag inte begripa. Har du inga spärrar som säger till att det gör ont att krascha samt att du kanske gör fel?!
Har du inte tröttnat på att laga hojen?
Affe_R1 skrev:2365045Vet ni något program som man snabbt minskar ner storlek och upplösning på bilder.
Nu sitter jag och harvar med en bild i taget..
Sb skrev:2365074Om du kör XP:
Image resizer långt ner till höger på sidan
http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx
ReDan skrev:2369434Afan, ingen som fick någon av mina wheelis på banan : (
Men det var iaf en skojjig tur på rörken även om jag inte är tjär i Mattias ; )
Mattias skrev:2371628Jag fick med en av dina uiilis, Affe måste ha tagit bort den av ren illvilja. Eller så var den oskarp. Jag tippar på illvilja.
Lindén skrev:23649623 ggr på 3 timmar... ja eller typ 2
Spärrar o spärrar gjorde ju inte illa mig värst de 2 första.
Måste prova vars gränsen går... o den var tidigare än trott.
Däckena blir lite övervarma samt lite stort bakdrev o lite hetsig på gasen...
Då highsidar man
no comments..... du vet ju bäst som vanligt.Ståhlis skrev:2373874För det först verkar du tycka att det är en bedrift att krascha 3 ggr på 3 timmar För mig betyder det att du måste börja använda det som finns på insidan av hjälmen och lära dig och köra hoj
För det andra är fullkommligen omöjligt att överhetta ett par racedäck på Rörken, och om motorcykeln är hetsig på gasen lägg i en högre växel!
Köp däck och kör hoj!
Ligger inte i något spår så så farligt e det ej... en tusing max!Nalken skrev:2375298Trist
Är det någon som vet hur mycket kostar det att göra en professionell lagning av skadorna på banan?
Nä mitt fel alltihopReDan skrev:2375394Trisst! Vi kanske skulle stoppat fantomen innan han åkte ut på banan igen : )
Fast jag ska inte säga så mycket jag vurpade ju själv : )
Fan va surt, det var ju så jevla trevligt och smidigt sätt att få köra lite banaAffe_R1 skrev:2375252
Resultatet av detta blev
Det är nu stopp för privatpersoner att hyra Rörken på samma sätt igen
Detta tycker jag är riktigt surt för jag hade det jättetrevligt den dagen och ville göra det igen...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|