Rösta - streetrace

Galne Dansken

Uppsala Roadrunners
Gick med
14 May 2003
Hoj
Thruxton-R Z1000A1 R1250RS HD-Chopper CB500F
Klart ä det att vi från MC Klubben med gennomsnits alder på 53 år har röstat.

Buss-körning tyckar vi om, ifadöl det är under trygga former framför skoler, dagis, alderdomshem och slikt...

Striitbajs, ska det bli mä bulanser och allt som hör sig te..

- Jag bogstaverer sämst på sporthoj-

Ja, var min röst :fakta

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Är det ingen i Uppsala, förutom Ugluk, som har humor eller förstår ironi?

Jag röstade naturligtvis "Ja".

:hej

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
andersbrink skrev:
Motocrossbanor bör också förbjudas då det definitivt uppmuntrar till buskörning i motionsspår.
Nu fattar jag inte riktigt... Menar du att det skulle vara fel att köra cross i motionsspåren :confused:

:D

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
Bingo skrev:
Är det ingen i Uppsala, förutom Ugluk, som har humor eller förstår ironi?

Jag röstade naturligtvis "Ja".

:hej
Är det därför alla här alltid tittar så konstigt på mig och ger mig stryk så ofta när jag skämtar? :eek:

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
nu ska ingen dragstip byggas, men ändå
Det går ju knappt att få köra på Lunda fast det ligger mitt ute i ingenting.
Fast det gör man ju ändå och har alltid gjort, men på senare år vädrar de boende pengar och sen dess har det varit ett jävla liv.

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Penguin skrev:
Hur går det för syrran din som skulle börja jobba här uppe då? Har hon vidtagit några trafikpolitiska åtgärder som kan gynna oss ännu?
Ingen aning. Får jag gissa så svarar jag nej.

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Gissningar tillåtes ej. Bara rena fakta räknas, så gör om och gör rätt. Ring syrran och fjäska lite nu för fasen! Tänk vad många kompisar du kommer att få i Uppsala sedan! :D

Simba

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -Såld
Penguin skrev:
Gissningar tillåtes ej. Bara rena fakta räknas, så gör om och gör rätt. Ring syrran och fjäska lite nu för fasen! Tänk vad många kompisar du kommer att få i Uppsala sedan! :D

Lyssna på Penguin! Han vet vad han talar om! :D Många kompisar får du!!! :tummenupp

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nä, jag vill inte ställa till det för er. Får hon för sig att ni är som jag så stänger hon omedelbart av öronen. Eller kallar på vakten :D

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Bingo skrev:
Nä, jag vill inte ställa till det för er. Får hon för sig att ni är som jag så stänger hon omedelbart av öronen. Eller kallar på vakten :D

Det låter som om ni har en fin relation du och din syrra......

Simba

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -Såld
Bygg racebana i Enköping NU!

Varför skall det vara så svårt att bygga en racebana i Enköping? Intresse och underlag måste det väl finnas, mer än i många andra delar av landet där det byggts banor, eller?

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Det är miljöutredningar mm som tar tid. Sen har jag hört att det tydligen ligger hela två villor i närheten som lär överklaga ett ev JA-beslut. Synd att så få ska få förstöra för så många andra.

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
Re: Bygg racebana i Enköping NU!

Simba skrev:
Varför skall det vara så svårt att bygga en racebana i Enköping? Intresse och underlag måste det väl finnas, mer än i många andra delar av landet där det byggts banor, eller?

Hoppas det händer någonting på den fronten snart. Den senaste tiden har det ju varit lite tyst.
http://www.vikingraceway.se/

Simba

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -Såld
Re: Re: Bygg racebana i Enköping NU!

Kryptonit skrev:
Hoppas det händer någonting på den fronten snart. Den senaste tiden har det ju varit lite tyst.
http://www.vikingraceway.se/

Jag tycker Racing vädrar morgonluft, eller är det bara jag som är partisk? En kvinna (40+) på jobbet kom till mig här om dagen och frågade var man kan få tag i F1 biljetter till evenemang i Europa. Jag hör om publikrekord vid STCC/Veidec Trophy evenemang mm. När får vi företag och makthavare att hänga på denna trend?

Simba

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -Såld
Re: Re: Re: Bygg racebana i Enköping NU!

JoS skrev:
Vill dom bygga en bana i Hallstavik också? Det hade jag faktiskt ingen aning om! :rodnar

Finns det 2 projekt så kanske ett blir verklighet! Jag har däremot inget emot 2 banor inom en timmes resväg!!! :rock

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...