R.I.P Michael Jackson - Kungen av pop är död

Status
Ej öppen för fler svar.

Ismannen

Vila i frid min vän
Gick med
25 Aug 2004
Hoj
Ktm 400 exc
Tror inte han e död..
Han och Elvis sitter och groggar tillsammans nu.

Om inte R.I.P

Merovingian

Guest
Det är inte ofta jag ens blinkar när "kändisar" dör.
Men den är gången blir jag lite spak.
M.J har alltid funnits där, under hela min livstid. Bra musik eller inte spelar ingen roll, det var stor musik. Stort intryck på världen.

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Hoj
söker byggprojekt
Minst dubbelt så stor som Elvis anser jag. Om man ser till musik och dans.
Hans privatliv är inte värt att ta upp.
Nu kan man ju undra hur många som ska slå mynt av detta, skivbolag, filmmakare, lookalikes och de som bestämt hävdar (någonstans i USA, var annars) att de sett honom kliva ur en svart sedan vid Seven Eleven, köpandes en double mocca latte och en pretzel.

Afterburner

Twinner sinner
Gick med
24 Apr 2005
Hoj
Suzuki SV1000S K4
Jag förundras över ens del personers brist på intellekt när de inte förstår hur stor Michael var, och inte kan se förbi anklagelserna han blev åtalad för (notera, åtalad, ej dömd).

Skrämmande.

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
Som sagt var det inget som förvånar en, onekligen trist, även om det var många år sedan han hade sin tid, spelar just nu hans version av Bill Withers "Ain´t no Sunshine"-vansinnigt sa Bull....

Michael kommer nu att transformeras från superstar till en av de verkligt stora ikonerna, som Lennon, Elvis och Jimi Hendrix. Det, får man väl tillstå, är välförtjänt.

tHOORd

Ny medlem
Gick med
9 May 2006
Hoj
Emmaljunga -09
Michael Jackson var på en båt med en massa barn. När båten började sjunka sa kapten:
-Save yourself!
-But what about the children?, sa Michael.
-Fuck the children, sa kapten!
-Do we have that much time? ,sa Michael

Michael Jackson and his wife had just had a son and were in the emergency rom talking to the doctor. Michael Jackson asked the doctor:
- So how soon can we have sex?
The doctor replied:
- I'd wait until he's at least 12

R.I.P

P-E

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 Jan 2009
Hoj
ZX6R
R.I.P trots att jag bara är 22 så har jag växt upp till hans musik. Så jävla bra låtar, så bra känsla, dans, texter, allt! han är kung! Hans musik är över 30 år gammal och än idag spelar de på krogen, radio och tv. Man kan lyssna på de om och om igen utan att tröttna. Idag spelas MJ på jobbet för att hedra honom.

dn-L

Office Linebacker
Gick med
4 May 2008
Hoj
Världsmästarhoj
Idag spelas MJ på jobbet för att hedra honom.
Här kan vi hedra honom med en ny :popcorn-smiley:

23m7tjd.jpg

KTM 620

Med lem
Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Suzuki RM-Z 250cc-04.
Jag förundras över ens del personers brist på intellekt när de inte förstår hur stor Michael var, och inte kan se förbi anklagelserna han blev åtalad för (notera, åtalad, ej dömd).

Skrämmande.

Så du menar att bara för att jag inte gillar MJ är jag dum i huvet ??

Benny C

Stadig men lite på sladd
Gick med
9 May 2008
Hoj
2 st Kawasaki ZX-10R. 1 -08 och en -04 Racer limegrön och svart (blivit stulen). OBS hittelön, PM'a tips!
Det är inte ofta jag ens blinkar när "kändisar" dör.
Men den är gången blir jag lite spak.
M.J har alltid funnits där, under hela min livstid. Bra musik eller inte spelar ingen roll, det var stor musik. Stort intryck på världen.

Ingen kändis som dött har gjort något direkt intryck förutom att man sagt - Jaha det var ju hemsk / synd / tråkigt.
Men inte detta. Blev uppriktigt ledsen när jag hörde det. Har växt upp med musiken och alltid tyckt att det varit den största musiken och det största musikgeniet och video geniet som fanns. Nyskapande och genial helt enkelt och detta oavsett hur hans privatliv sett ut.

Så nu städar jag lite och har Dangerous skivan på för fullt, den bättre i mina öron men det är ju en smaksak.

Jepp, lite chockad blev man allt denna morgon, precis som många andra trodde man att han lever länge men en hjärtattack/infarkt kan drabba vem som helst oavsett hur illa eller bra man sköter sig tyvärr.....

Så du menar att bara för att jag inte gillar MJ är jag dum i huvet ??

Nej det sa han inte. Läs om läs rätt. Skillnad på att förstå hans storhet och gilla hans musik

Last edited:

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Fan känns lite som en del av en dog lite i morse när jag läste nyheten

på 80 och en del av 90 talet va det min absoluta största idol och är nog det än i dag finns ingen som kan producera och skriva sån musik idag

fan vila i frid och hoppas du i alla fall får göra det

KTM 620

Med lem
Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Suzuki RM-Z 250cc-04.
Nej det sa han inte. Läs om läs rätt. Skillnad på att förstå hans storhet och gilla hans musik

Jo visst han var väl ok, men jag är nog dum då som inte förstår hans storhet, för mig var han en sinnessjuk snubbe som var bra på att göra musik....

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll