Merovingian
Guest
Säger bara min åsikt, men det kanske man inte får göra på SH
Uttrycka åsikt och provocera är två skilda saker.
"Jag tycker...." kanske hade varit ett bättre sätt att uttrycka sig, ja?
Säger bara min åsikt, men det kanske man inte får göra på SH
En pedofil mindre, vem bryr sig
Snälla alla lämna pedofilgrejerna utanför tråden. Jag tycker det är opassande i en minnestråd.
"Stor" i musiken var väl... 15 år sen minst iaf. Ni som tycker detta får gärna visa vad han gjort som var så stort för musiken som inte någon annan skulle kommit och gjort istället, rätt tid och rätt plats. Ungefär som Brittan som suger men varje gång hon gör en låt blir det en hit.
Minnestråd för någon som bevisligen varit på barn är inget som borde finnas.
"Stor" i musiken var väl... 15 år sen minst iaf. Ni som tycker detta får gärna visa vad han gjort som var så stort för musiken som inte någon annan skulle kommit och gjort istället, rätt tid och rätt plats. Ungefär som Brittan som suger men varje gång hon gör en låt blir det en hit.
Gillade kommentaren som sa något om "hans privatliv" hur i hela jävla världen kan man tycka det är ok att han förgrep sig på barn, för att han gjort musik?
Hur är det bevisat? Han dömdes väl aldrig för något.
Hur är det bevisat? Han dömdes väl aldrig för något.
Gillade kommentaren som sa något om "hans privatliv" hur i hela jävla världen kan man tycka det är ok att han förgrep sig på barn, för att han gjort musik?
Kan det vara så att folk blandar ihop genitalier och genialitet?
Oskyldig tills motsatsen är bevisad o han dömdes aldrig.
Det är som att påstå att alla som pysslar med body building/fitness pyslar med olagliga preparat, inte sant men många tror på det.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |