Mitt största minne av MJ är när jag förlorade oskulden på Odenplan 1982 ackompenjerad av Thrillerplattan.
Nej jag är inte gammal, jag hade en tidig sexdebut bara.
Det var bättre förr.Ja, det var bättre förr när vi skojade med Mattias och Silwer. Ja jädrans..
Mitt största minne av MJ är när jag förlorade oskulden på Odenplan 1982 ackompenjerad av Thrillerplattan.
Nej jag är inte gammal, jag hade en tidig sexdebut bara.
att bli av med oskulden i 25:årsåldern är inte tidigt bara så du vet, gubbajävel![]()
MJ är riktigt bra..
Ohh can't wait!
Han var stor för SH generationen, men att jämföra med artister som Elvis går helt enkelt inte.
Det är inte så enkelt som att rakt av räkna sålda skivor, På Elvis tid hade inte alla en skivspelare, många nöjde sig med att äga en radio.
MJ's skivförsäljningsperiod var nog den period då det såldes mest skivor, alla hade skiv/cd spelare, och piratkopieringen hade inte ens börjat i början på hans karriär.
Jag håller Elvis som den störste någonsin, men MJ var störst i sin generation, och den verkar sammanfalla rätt bra med SH-generationen.
Han var stor för SH generationen..
..känns lika naivt som när Markus försöker hävda att Amerika is the shit![]()
Skämtar du, LR?
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |