vilket ju rimligtvis borde innebära att det är generationsgränser som är avgörande?
Ne. Generationsgränserna skiljer bara på dom som förstår sig på Internet och dess under- resp överdrifter ihop med dom som tar allt som de läser helt gravallvarligt
vilket ju rimligtvis borde innebära att det är generationsgränser som är avgörande?
Efter att det vart så mycket skitsnack om honom och nu när han är död så helgonförklaras han känns patetiskt. Han skulle helgonförklarats när han fortfarande levde, nu känns det fel.
.
Efter att det vart så mycket skitsnack om honom och nu när han är död så helgonförklaras han känns patetiskt. Han skulle helgonförklarats när han fortfarande levde, nu känns det fel.
Mina tankar går till barnen.
En pedofil mindre, vem bryr sig
ja jag håller med dig, vem fan bryr sig, jag kände inte MJ, och jag gillar inte hans musik. så jag bryr mig inte.. men det är kul att läsa alla inlägg om detta ämne, så uppenbarligen så bryr sig många andra om det.En pedofil mindre, vem bryr sig
Verkar bara vara bönder och idioter som inte förstår hur stor han var och hur bra musik han gjorde.
Att döma av dokumentären igår om honom, så är han nog inte så nyskapande som alla vill ha honom till. Den där jävla "moonwalken" var en streetdansare som lärde honom, som MJ bytte namn på och slirade runt med på scen. "We are the world"-konceptet snodde han från Geldof...
Men musiken var väl hans, så det får han ha cred för.
Snäll morsa han hade, som säger åt dem (Jackson 5), att "ni är inte bättre eller mer märkvärdiga än andra som jobbar". Kan se både fördelar och nackdelar med ett så´nt uttalande till sina barn men för mig verkar de som att jantelagen hade slagit rot i Jackson-hemmet.
Så är det ju med nästan alla, ingen kommer på något ur intet, utan man snor lite här, lite där, och kryddar det med litet egen touch, sen har man något "nytt", musik är ofta evolverande, sällan revolutionerande. Vilket man tex kan se när någon ber en att nämna den "första hårdrocksplattan".
Verkar bara vara bönder och idioter som inte förstår hur stor han var och hur bra musik han gjorde.
ja jag håller med dig, vem fan bryr sig, jag kände inte MJ, och jag gillar inte hans musik. så jag bryr mig inte.. men det är kul att läsa alla inlägg om detta ämne, så uppenbarligen så bryr sig många andra om det.
De flesta förstår nog hur stor han var, men kanske inte varför. Jag personligen tycker han är jävligt överskattad. Enligt mig har han en handfull bra låtar.
Tack för att du upprepar det jag redan sa, att det var MIN åsikt.Eh jag tror ingen här kände Michael personligen men oavsett kan man väl bry sig. Kan du inte förstå att folk blir berörda av det som har hänt är du ganska uppenbart trög eller väldigt okänslig.
Tycker inte heller han har gjort speciellt mycket bra men att tycka en stor artist är överskattad pga att inte DU tycker han är bra är ju din åsikt. Jag går inte runt och tycker Elvis är överskattad då jag endast tycker ett par låtar är bra.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |