Du menar den här startenRallare skrev:Riktigt kul körning idag i moneys grupp, när vi väl kom ut från helsingborg det vill säga
jag hoppas den här turen är värd det.....alldeles för tidigt för mig..... USCH O TVI VALE!!!
vem e så knäpp att han tvättar hojen klockan 6,30 på morgonen innan vårturen ska dra igång
Det va faktist lite skoj när vi fick göra ett helvarv i första rondellen, Och då hade vi inte ens lämnat väla.
Jag tackar och bockar också!
Jag skrattade lite när hela "min" grupp tog en piruett i första rondellen Finfin start. Men sen hittade vi ju.....nästan..
Det gjorde jag med, fast inte av någon särskild anledning utan helt enkelt för att jag försov mig
Tack alla för en riktigt trevlig dag! Jag har precis tinat upp efter 1 timmas bad.
TACK Leica för världens bästa backmarker, hade verkligen blivit en riktig vilsetur annars.
Bara sajklan som klantade sig,,(någon som blir förvånad).....
Hoppas allt är okey med dig Sajklan.
Och sajklan, hoppas allt är helt på dig!!
jo han lever hoppas det löste sig med hemkörningen för din del
Skönt att det inte blev värre än så. Palle fick ställa upp som skjuts istället Så hem kom jag.
Kul att ni hade kul..
NDR missar jag inte
Kul att du lyckades behålla kortet hela varvet också
(Det var väl du som lyckades bli av med kortet lagom till SVT förra året?)
Vilka var Kävlingeborna med strupmickarna jag språkades med i morse?
Jag bytte grupp så jag tappade kontakten med er resten av dagen.
Däremot hittade jag familjen MC
Farsan med dottern bak och sönerna med respektive (eller något ditåt)
Svaret kommer ändå.Mogge. skrev:Va fan ser jag så gammal ut att jag skulle va far till en pojkvasker på 32 bast
Nu är jag hemma från akuten efter mååånga timmars väntande på doktorn, har mer träsmak i röven än vad man får efter 100timmar med en motard. Inga frakturer iallfall men lite muskler som har fått en del stryk (lite synd att man är av den typen som bara är uppbyggt av mukkler så man har så många att skada)... Så en veckas sjuktskrivning sen är man nog människa igen
Gott att höra det inte blev värre än så!
Du får satsa på att äta mer chips, dricka mer öl och röra på dig mindre så du landar mjukare och inte skadar musklerna.
det här måste göras om, när blir nästa????? tack aste fan vad du körde och tack sj klart till bm vet inet vad du heter men du e skyldig mig en cigg!!!! haha
Nationaldagen är nästa
Du menar den här starten
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari