Kriss
Ny medlem
En liten fråga bara!! Vem har satt upp mig som backmarker utan o ha frågat mig????
Är det du OAS???
Är det du OAS???
En liten fråga bara!! Vem har satt upp mig som backmarker
Varför skulle det vara Oas, han är ju med mig
Jämför inlägg 34 och 33 så ser du varför! haha Innan hans inlägg stod det inte backmarker på mig!
Då får du nog skylla på VBK eller tryckfelsnisse... Oas har kopierat förstainlägget, till skillnad från andra då jag tex inte är RL lägre...
Listan handlar ju om mat, så...
Jag föreslår att alla som REDAN har anmält sig, BARA skriver sitt nummer, nick och (MAT)... för att inte röra till listan ännu mer.
Sök på youtube, där finns en 5-10 filmer från olika vilseturer.Låter klokt. Dessutom blir inläggen "lite" kortare.
Nu tycker jag också att vi spammar tråden så att VBK får lite problem att hålla koll
Någon som har lite goa bilder från föregående år att lägga upp?
Jag tycker att alla skall PM:a sin beställning till VBK...Jag föreslår att alla som REDAN har anmält sig, BARA skriver sitt nummer, nick och (MAT)... för att inte röra till listan ännu mer.
Sök på youtube, där finns en 5-10 filmer från olika vilseturer.
Jag tycker att alla skall PM:a sin beställning till VBK...
Jag tycker att alla skall PM:a sin beställning till VBK...
Jag PM:ar min adress till alla så snigelpostar ni besällningen till mig med ett förfrankerat kuvert för bekräftan
Jag ska vara backmarker!
Perfekt eftersom jag har inte monterat tillbaka backspeglarna.
Nu kan iallafall jag inte tappa bort nån, vad ska ni andra skylla på?
Lite stolpar att ha i huvudet inför en gruppkörning med R.O.H .
* Vänta in nästa hoj! (se nedan)
* Det är ALLTID den som kör före den som tappats bort som har gjort fel, inte tvärt om.
* Säg till innan du avviker från gruppen!
* Välj lämplig placering i gruppen! (se nedan)
* Placera dig rätt på vägen!
* Planera din körning och tänk själv!
* Du bestämmer, fall ej för grupptryck!
* Glöm inte bort att höja handen, om du kan, när en fara (grus, bil, vad som helst) kommer.
(Det är också vanligt att folk visar med foten att det är rullgrus eller dåligt underlag. Man pekar med foten åt det håll som ”det dåliga” ligger på)
Personer som känner varandra och har kört tillsammans tidigare har oftast inga större problem med att köra tillsammans i grupp. Däremot kan körning i en större grupp med ”okända” ibland vara lite knepigt. Alla kör vi i olika tempo, körstilarna är många, det finns en risk att man tappar bort någon, eller att en hoj i diket lätt blir flera.
WTF, har du supit till såhär på måndagen eller?Pelle kommer att utföra en lättare bisiktning av alla hojar och backspeglar skulle han tydligen vara stenhård på
Det och oljeläkage på alla hojar och då lär du ha problem, det var en Triump du hade eller?
eller bara trött, gravskift i dag och 150 matpm att svara påWTF, har du supit till såhär på måndagen eller?
Så här mycket stavfel har jag inte sett dig göra sen Hedenhös.
Har du kollat?Vi satt 10 mil som gräns för tankställen, men tror det hamnade på runt 9.
Kollar upp det på gps plotten och återkommer
ojdå...eller bara trött, gravskift i dag och 150 matpm att svara på
Behövs inte, tror inte 996D ska med.Har du kollat?
Jag får ta med flaska annars om det inte räcker
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari