R.O.H och The pink ladies vårtur, Redux.

Guldis

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2009
Ort
Landskrona
Hoj
Aprilia Tuono 1000R
Tillbaka!!! ni hann typ 7 sidor :eek:.

kört 16 mil nu!!! Först Jonte Engdahl och tro det eller ej efter 2½ vecka hade dem fått in min termostat... men inte min plugg så därför hade dem inte ringt...
Sen vidare till Motorsport i Landskrona höra om dem hade kylarlock såklart inte hemma men kunde beställa :/ vidare till AD-Center dem hade kylarlock :D skit bra service han gick runt mätte på massa bil kylarlock åt mig :). Sen till Mekonomen för ingen hade plugg såklart inte mekonomen iheller.... tillbaka till Lödde för att kolla Bauhaus gick där inne o brainstorma så nu har jag en VVS plugg som plugg på hojen xD Ska ut byta termostat nu :)
 

J.N

Ny medlem
Gick med
15 Dec 2007
Ort
Trelleborg
Hoj
Triumph Street Triple R
Å det heter presentabel eller representativ.

Tillbaka!!! ni hann typ 7 sidor :eek:.

kört 16 mil nu!!! Först Jonte Engdahl och tro det eller ej efter 2½ vecka hade dem fått in min termostat... men inte min plugg så därför hade dem inte ringt...
Sen vidare till Motorsport i Landskrona höra om dem hade kylarlock såklart inte hemma men kunde beställa :/ vidare till AD-Center dem hade kylarlock :D skit bra service han gick runt mätte på massa bil kylarlock åt mig :). Sen till Mekonomen för ingen hade plugg såklart inte mekonomen iheller.... tillbaka till Lödde för att kolla Bauhaus gick där inne o brainstorma så nu har jag en VVS plugg som plugg på hojen xD Ska ut byta termostat nu :)

Alla problem är till för att lösas. :tummenupp
 
Last edited:

Guldis

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2009
Ort
Landskrona
Hoj
Aprilia Tuono 1000R
sideline helve*e vad du spammat :O över 100 inlägg jag är på knappa 40 :( kan ge upp drömmen om att köra förbi dig
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top