R.O.H och The pink ladies vårtur, Redux.

Guldis

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2009
Ort
Landskrona
Hoj
Aprilia Tuono 1000R
Kom på att den var avställd och oförsäkrad (garageförsäkring) skulle prova hur allt var med nya termostaten sen vips glömde man det och svängde ner mot lödde men kom på mig på vägen ner så vände hem igen och fixade det sen orkade jag inte dra ut den igen så blir en runda imorgon istället.
 

Ripster

Crash boom bang
Gick med
13 Aug 2009
Ort
I landet där man böjer bananerna
Hoj
Japanese steeeeeel
Narwals höll på att fastna innan också men icke. det är enbart amazing horse som satt sig. ska se hur länge jag pallar lyssna på den MEN om jag inte får mardrömmar om den tror jag att VERKLIGEN behöv:bananaer terapi
 

Guldis

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2009
Ort
Landskrona
Hoj
Aprilia Tuono 1000R
Narwals höll på att fastna innan också men icke. det är enbart amazing horse som satt sig. ska se hur länge jag pallar lyssna på den MEN om jag inte får mardrömmar om den tror jag att VERKLIGEN behöv:bananaer terapi

Ska det vara amazing horse ska man kolla på hon tjejen den är så jävla fint mixad ^^
 

Ripster

Crash boom bang
Gick med
13 Aug 2009
Ort
I landet där man böjer bananerna
Hoj
Japanese steeeeeel
[YOUTUBE-ID]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://web1.nyc.youtube.com/v/4WgT9gy4zQA&hl=sv_SE&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://web1.nyc.youtube.com/v/4WgT9gy4zQA&hl=sv_SE&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]
 

Satanja

www.facebook.com/rockphotographersatanja
Gick med
8 Jul 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Moneyeater (R6)
Narwals höll på att fastna innan också men icke. det är enbart amazing horse som satt sig. ska se hur länge jag pallar lyssna på den MEN om jag inte får mardrömmar om den tror jag att VERKLIGEN behöv:bananaer terapi



ÅÅH NARWHALS!!! Världens bästa låt juuu!! ååååh!! nostalgi!! Måste hitta den nu!!!!!

narwhals narwhals swimming in the ocean, causing a commotion 'cuz they're so awesome....! :D :yoparty:yoparty:yoparty:yoparty :Bugar:Bugar:Bugar :banana:banana:banana
 

Pawel

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 May 2007
Ort
Kävlinge
Hoj
Speed Triple 1050 -05
Bara för att ni spammar så dåligt idag så har jag precis beställt en ny framsula....helt i onödan.

Jag tycker att vi ska slänga ihop till denna utgift på lördag...ok? :D
 

Guldis

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2009
Ort
Landskrona
Hoj
Aprilia Tuono 1000R
mina händer är torra :(

Vad blev det för trevligt däck? måste köpa nytt framdäck jag med :/
 
Last edited:

Guldis

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2009
Ort
Landskrona
Hoj
Aprilia Tuono 1000R
mina är både torra och lite småspruckna...
händerna menar jag. däcken e nya(ish)

Värsta som finns är torra händer och fötter :S

Blev faktiskt ett Shinko-däck. Jag bara måste testa ett sånt. Har skrivits mycket om de och de är ju sjukt billiga.:)


okej :) trevligt. Jag tänkte köra på samma som jag har bak så blir ett michelin pilot 2ct har jag för mig dem heter :p. Får bli när lönen kommit man beställer ett kanske. så tråkigt när man gör av med lönen innan man fått den bara :/
 

Pawel

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 May 2007
Ort
Kävlinge
Hoj
Speed Triple 1050 -05
Värsta som finns är torra händer och fötter :S




okej :) trevligt. Jag tänkte köra på samma som jag har bak så blir ett michelin pilot 2ct har jag för mig dem heter :p. Får bli när lönen kommit man beställer ett kanske. så tråkigt när man gör av med lönen innan man fått den bara :/

Pilot Power CT2 slängde jag på bak med....är dock missnöjd med sulan faktiskt.

Inte på grund av vägegenskaperna....de är bra. Men skulle varit hårdare gummiblandning i mitten.

EDIT: Jag kör mycket "transport-sträckor" och då blir det alldeles för platt för snabbt.
 

Ripster

Crash boom bang
Gick med
13 Aug 2009
Ort
I landet där man böjer bananerna
Hoj
Japanese steeeeeel
jag börjar fanimej känna min full nu, nä nu åker vodkan fram för att se vad amazing horse + sprit resulterar i

Pilot Power CT2 slängde jag på bak med....är dock missnöjd med sulan faktiskt.

Inte på grund av vägegenskaperna....de är bra. Men skulle varit hårdare gummiblandning i mitten.

mitt har faktiskt håll rätt bra, trots burnouts å mög
 
Last edited:

Pawel

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 May 2007
Ort
Kävlinge
Hoj
Speed Triple 1050 -05
jag börjar fanimej känna min full nu, nä nu åker vodkan fram för att se vad amazing horse + sprit resulterar i

Haha...är du ledig imorgon precis som denna? Jag sitter med min 3dje bira :tummenupp

jag börjar fanimej känna min full nu, nä nu åker vodkan fram för att se vad amazing horse + sprit resulterar i



mitt har faktiskt håll rätt bra, trots burnouts å mög

Hur många mil har du på däcket nu då?
 
Last edited:

Guldis

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2009
Ort
Landskrona
Hoj
Aprilia Tuono 1000R
Mitt 2ct har hållt fint syns inte några störreslitningar någonstans tycker jag (jämnt slitet kanske :p...) dock blev det bara 200mil kanske med det däcket
 

Pawel

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 May 2007
Ort
Kävlinge
Hoj
Speed Triple 1050 -05
Mitt 2ct har hållt fint syns inte några störreslitningar någonstans tycker jag (jämnt slitet kanske :p...) dock blev det bara 200mil kanske med det däcket

OK, jag har lite drygga 600mil på mitt nu. Fint slitet i kanterna...men för mycket slitage i mitten. Men visst. 600+mil ska man ju inte klaga på.

i dunno. satte på det i mitten av december. men har nog blivit en 100-300 min än så länge

Fan, kör du hoj på vintern? :yoparty
 
Last edited:

Ripster

Crash boom bang
Gick med
13 Aug 2009
Ort
I landet där man böjer bananerna
Hoj
Japanese steeeeeel
OK, jag har lite drygga 600mil på mitt nu. Fint slitet i kanterna...men för mycket slitage i mitten. Men visst. 600+mil ska man ju inte klaga på.



Fan, kör du hoj på vintern? :yoparty

ja va fan kommer du inte ihåg dikten från igår?

ljög lite. jag har pilot ROAD 2ct inte power.
nöjd med dem men de känns lite instabila runt 220-245 km/h men kan nog vara hojen i sig
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top