-mini-
Inte som alla andra
2000 hinner vi lätt idag ... Känns nästan inte helt omöjligt att nå 2500?
Klockan är ju inte mycket alls. Har många timmar kvar
2000 hinner vi lätt idag ... Känns nästan inte helt omöjligt att nå 2500?
Gör lyxmiddag så tar det ännu längre tid. Så hinner jag baka innan du är tillbakaOrkar jag inte Men sen måste jag laga lite mat också så det tar sin lilla stund.
Orkar jag inte Men sen måste jag laga lite mat också så det tar sin lilla stund.
Inte om jag ska hinna baka också!!
Jag har ju för fan inte ens hunnit äta frukost idag Sista kladdkakemuffinsen åt jag i morse... sen har jag inte ätit mer
Nej, den överraskningen blir nog inte av tyvärr. Hinner inte.Ljuuug fladdemus var rätt pass
Vinner vi bullar ? Laktosfria dessutom vad är detta för djävulens påfynd?
Ljuuug fladdemus var rätt pass
Vinner vi bullar ? Laktosfria dessutom vad är detta för djävulens påfynd?
lyx!!!jag har inte ätit idag iheller har inte haft tid... Nu kom syrran förbi så fick hon att fixa något åt mig att äta ibland är syskon bra
Gör lyxmiddag så tar det ännu längre tid. Så hinner jag baka innan du är tillbaka
Ohh då kan man ju likagott lägga nerNej, den överraskningen blir nog inte av tyvärr. Hinner inte.
Jag kan ju inte ha två lösenord. Du kom ju på vad det första var. är inte så dum och ändrar till fladdermus efter det.
Snabbt är ju inte braLyxmiddag låter inte helt fel. Nått bra förslag? Eller så tar jag bara resterna från igår. Snabbt o lätt
lyx!!!
Inte om jag ska hinna baka också!!
Jag har ju för fan inte ens hunnit äta frukost idag Sista kladdkakemuffinsen åt jag i morse... sen har jag inte ätit mer
Snabbt är ju inte bra
Det är bara att hänga på! Ge mig några namn så lägger jag till er på lista!tjo!
vi e ett gäng som gärna hänger me imorrn! vi e som det ser ut nu 4 st...äre lungan o haka på såhär sent?
mvh
Martin
tjo!
vi e ett gäng som gärna hänger me imorrn! vi e som det ser ut nu 4 st...äre lungan o haka på såhär sent?
mvh
Martin
en muffins bara, stackars mage.
tjo!
mvh
Martin
Ää, äter man inget de första timmarna så glömmer man bort att man är hungrig Man sparar mycket tid på det sätteten muffins bara, stackars mage.
Det är kul! Om man är mer än en som äter då dock
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |