R1-ägare är dom enda som kan köra!

R1POWER

Ny medlem
Gick med
26 Oct 2004
Ort
Lidköping
Hoj
Yamaha R1
Det är bara R1-ägare som kör riktigt coolt. Det verkar som vi vågar lite mer. R1 är ju oxå den bästa hojen. Jag har kört väldigt mycket det sista och börjar bli duktigt bra. (det tycker i alla fall polarna) Har t,ex gjort 1.19.5 på Gelleråsen. Det är rätt fort kan jag ju meddela er som inte har nån koll på den banan. Jag vet inte hur många Fireblades och GSX-R jag drog förbi, tappa räkningen;-) Men i alla fall verkar det som att R1:an är den bästa. Den tar väl Firebladen i 0-200 km/h om jag inte minns fel. :Bugar
 

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Kawasaki är ju bäst och ballast och ALLA säger att ZX10 är det häftigaste som finns. En sån har en kompis och han är den tuffaste killen jag vet. Jag ska ha en Kawa när jag blir stor!
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Sen jag sålde min senaste R1 har det bara gått utför för mig. Jag ångrar mig så.
 

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Ort
bästkusten
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
R1POWER skrev:
Det är bara R1-ägare som kör riktigt coolt. Det verkar som vi vågar lite mer. R1 är ju oxå den bästa hojen. Jag har kört väldigt mycket det sista och börjar bli duktigt bra. (det tycker i alla fall polarna) Har t,ex gjort 1.19.5 på Gelleråsen. Det är rätt fort kan jag ju meddela er som inte har nån koll på den banan. Jag vet inte hur många Fireblades och GSX-R jag drog förbi, tappa räkningen;-) Men i alla fall verkar det som att R1:an är den bästa. Den tar väl Firebladen i 0-200 km/h om jag inte minns fel. :Bugar
Joinade: 26-10-2004

:rolleyes:
 

HanneZ

Guest
<xterm> The problem with America is stupidity. I'm not saying there should be a capital punishment for stupidity, but why don't we just take the safety labels off of everything and let the problem solve itself?
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
haha! Du är inte sann bubben! Sen är 19.5 inte speciellt snabbt om du jämför med nån som vet vad en bra tid på gelleråsen är. :lol
 

Mr A

Sweeet
Gick med
20 Mar 2004
Ort
Dalarna
Hoj
KTM 540 SMR -06
R1POWER skrev:
Det är bara R1-ägare som kör riktigt coolt. Det verkar som vi vågar lite mer. R1 är ju oxå den bästa hojen. Jag har kört väldigt mycket det sista och börjar bli duktigt bra. (det tycker i alla fall polarna) Har t,ex gjort 1.19.5 på Gelleråsen. Det är rätt fort kan jag ju meddela er som inte har nån koll på den banan. Jag vet inte hur många Fireblades och GSX-R jag drog förbi, tappa räkningen;-) Men i alla fall verkar det som att R1:an är den bästa. Den tar väl Firebladen i 0-200 km/h om jag inte minns fel. :Bugar

Nä ! nu har du fel jag har en cool hoj enligt mina kompisar, och jag kör grymt enligt mig själv :näsblod och jag kör om en massa bilar om jag känner för det :D jag gör jätte bra tider också ner till affären.

Du är ganska nyregistrerad här va.. Det märks eller skämtar du :kocko
 

KalleNorton

Avliden medlem
Gick med
2 Jan 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Hayabusa turbo, 25kw
Don Quixote skrev:
Kawasaki är ju bäst och ballast och ALLA säger att ZX10 är det häftigaste som finns. En sån har en kompis och han är den tuffaste killen jag vet. Jag ska ha en Kawa när jag blir stor!
neje, ALLA vät att rättorna är mykcet snabare! min kåmpis har en rätta och den gor 320, och har bettre vägegenskapr än kwasaki.
 

Mcbudet

Legend
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
XT600E -95 ,KTM 450smr , Africa twin
öhh....okidoki! r1:an är skit bra! :tummenupp
var det torrt då du körde på gelleråsen!?
 

bivven

Ligger mot betalning!
Gick med
17 Oct 2004
Ort
Örebro
Hoj
två ben och inga hjul kvar
tjabba!

JAgh ar kört hoj hygligt länge (enligt mig själv), sen -97, och jag har ALLTID tyckt och tycker fortfarande att R1 har blivit en nybörjar hoj! ta inte det här fel nu!
Det finns troligen inte många som klarar av att hantera en R1:a fullt ut! inte alls många! men bara det att en jävla massa r1:eek:r kraschas varje måste ju betyda nåt!
Dessutom eftersom r1:an är så känd och "häftig" så köper alla 30åringar som just skaffat körkort och har jobb/pengar en r1:a! inte konstigt att de kraschas då!
Jag vill personligen aldrig skaffa en r1:a just pga nybörjar status i mina ögon!
Nu kommer jag säkert att få en massa skit över mig från r1 ägare, men sånt är väl livet....ha d gott!
 

jiGGa

Fegis - Nu med nya ögon!
Gick med
24 Oct 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Retta
Som jag sagt och även står på min SH.com tröja:
Rettor Rockar

Skön kille :rofl
Måste ge honom lite "props". Big up R1POWER

Ps Ducka för snart börjar det storma
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top