R1-ägare är dom enda som kan köra!

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
R1POWER skrev:
Men den tiden var i mitten av sommaren så jag gör nog mycket bättre tid till våren. 1.19.5 låter kanske inte så snabbt men kom med ut på banan så ska du nog se att det går ganska snabbt, ser fram emot ett race nån gång :yoparty Jag ska köpa nya sulor med Metzelrs till våren så jag får bättre fäste också. Jag spann ju för fan bara med orginaldäcken.

Öhhh är det du som är Van Der Belgien, du vet han som kör på fabriksostar i Nilecity.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
R1POWER skrev:
Men den tiden var i mitten av sommaren så jag gör nog mycket bättre tid till våren. 1.19.5 låter kanske inte så snabbt men kom med ut på banan så ska du nog se att det går ganska snabbt, ser fram emot ett race nån gång :yoparty Jag ska köpa nya sulor med Metzelrs till våren så jag får bättre fäste också. Jag spann ju för fan bara med orginaldäcken.
woho! :lol nu får jag chans o säga vad jag kört på gelleråsen. Jag har kört runt den där banan på 1.10.7.. vilket jag kommer sänka nästa år ner till 9e tider iaf nästa år. Så för mig tar det 6 varv så har jag varvat dig. Så jag står över rejs då det vore tråkigt o behöva släppa av för att vänta på dig.
 

St.Anger

Lite bättre än andra
Gick med
4 Sep 2003
Ort
Myrängen
Hoj
Honda cbr 954, Triumph Bonneville, Yamaha yzf250, Ural
R1POWER skrev:
Det är bara R1-ägare som kör riktigt coolt. Det verkar som vi vågar lite mer. R1 är ju oxå den bästa hojen. Jag har kört väldigt mycket det sista och börjar bli duktigt bra. (det tycker i alla fall polarna) Har t,ex gjort 1.19.5 på Gelleråsen. Det är rätt fort kan jag ju meddela er som inte har nån koll på den banan. Jag vet inte hur många Fireblades och GSX-R jag drog förbi, tappa räkningen;-) Men i alla fall verkar det som att R1:an är den bästa. Den tar väl Firebladen i 0-200 km/h om jag inte minns fel. :Bugar
whocares1.jpg
 

Mr A

Sweeet
Gick med
20 Mar 2004
Ort
Dalarna
Hoj
KTM 540 SMR -06
Trådskaparen blir nog nöjd med att han har fått så många svar på sitt första inlägg.
 

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
fjollträsk c/o Vidja
Hoj
KTM 950 SM
Faaan, tjacka fel hoj mao. Jaja, bara att göra om och göra rätt. Ses till våren, då på en R1:a! Åhej vad det skall gå undan!

//D :näsblod
 

Poacher

Muskelhojspilot.
Gick med
20 Sep 2004
Ort
Uppland
Hoj
cb1100
Swedie skrev:
woho! :lol nu får jag chans o säga vad jag kört på gelleråsen. Jag har kört runt den där banan på 1.10.7.. vilket jag kommer sänka nästa år ner till 9e tider iaf nästa år. Så för mig tar det 6 varv så har jag varvat dig. Så jag står över rejs då det vore tråkigt o behöva släppa av för att vänta på dig.
men alltså du kör R1, så vad menas?
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Min 1100R har 10% mera kubik än R1:an, altså borde jag kunna köra 1.01 på Åsen utan problem, förutsatt att jag skaffar Metzelsers eller va det heter.
 

Poacher

Muskelhojspilot.
Gick med
20 Sep 2004
Ort
Uppland
Hoj
cb1100
GSXR1100R skrev:
Min 1100R har 10% mera kubik än R1:an, altså borde jag kunna köra 1.01 på Åsen utan problem, förutsatt att jag skaffar Metzelsers eller va det heter.
Det handlar inte om kubik, den där förkrigsmaskinen är inget att komma med i en sån här tråd, det begriper du väl?:lol
 

R1POWER

Ny medlem
Gick med
26 Oct 2004
Ort
Lidköping
Hoj
Yamaha R1
Swedie skrev:
woho! :lol nu får jag chans o säga vad jag kört på gelleråsen. Jag har kört runt den där banan på 1.10.7.. vilket jag kommer sänka nästa år ner till 9e tider iaf nästa år. Så för mig tar det 6 varv så har jag varvat dig. Så jag står över rejs då det vore tråkigt o behöva släppa av för att vänta på dig.
Som sagt det här var den tid jag hade i Juni. Jag siktar på ca 1.10 höga till sommaren så ok. Du är kanske lite snabbare än mig. Men håll med om att R1 går som fan. Fast jag måste ha styrdämpare annars så wobblar det ju fan hel tiden även på raksträckorna. Som sagt: Jävligt extrem hoj :banana :yoparty
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
R1POWER skrev:
Som sagt det här var den tid jag hade i Juni. Jag siktar på ca 1.10 höga till sommaren så ok. Du är kanske lite snabbare än mig. Men håll med om att R1 går som fan. Fast jag måste ha styrdämpare annars så wobblar det ju fan hel tiden även på raksträckorna. Som sagt: Jävligt extrem hoj :banana :yoparty
jaja! såklart du kör 1.10 nästa år! Du har ju en R1! Och du är 'gasglad'. Get the hint fucker.
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
R1POWER skrev:
Som sagt det här var den tid jag hade i Juni. Jag siktar på ca 1.10 höga till sommaren så ok. Du är kanske lite snabbare än mig. Men håll med om att R1 går som fan. Fast jag måste ha styrdämpare annars så wobblar det ju fan hel tiden även på raksträckorna. Som sagt: Jävligt extrem hoj :banana :yoparty
Om du sänker dig 9.5 sekunder så är saken biff :tummenupp
 

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
2x Honda CRF 450
Och vilket nick har fröken R1POWER egentligen då :rolleyes:
Men gasa på bara! Ut och träna sladdar, det är ascoolt :tummenupp
 

Johno

Sponsrad av Oscar
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
R1 räser o Pasini minimoto
R1POWER skrev:
Det är bara R1-ägare som kör riktigt coolt. Det verkar som vi vågar lite mer. R1 är ju oxå den bästa hojen. Jag har kört väldigt mycket det sista och börjar bli duktigt bra. (det tycker i alla fall polarna) Har t,ex gjort 1.19.5 på Gelleråsen. Det är rätt fort kan jag ju meddela er som inte har nån koll på den banan. Jag vet inte hur många Fireblades och GSX-R jag drog förbi, tappa räkningen;-) Men i alla fall verkar det som att R1:an är den bästa. Den tar väl Firebladen i 0-200 km/h om jag inte minns fel. :Bugar
Du e ju pinsamt dum :3freak
 

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Ort
-
Hoj
-
Ni förstår väl att det är ett skämt? Det är iaf jag ganska säker på att det är.
 

Poacher

Muskelhojspilot.
Gick med
20 Sep 2004
Ort
Uppland
Hoj
cb1100
Ok, vad var vitsen med denna tråd då?
Att släppa lustarna löst utan att avslöja sig?:)
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top