R1-ägare är dom enda som kan köra!

DreeTman

Långsam
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Lindesberg
Hoj
Posörhoj 08 -RR edition
Fan... Det var det jag visste att jag valde fel hoj! fan fan fan!! någon som vill byta en Retta mot min gixxer? snäälla?? :gråta

:rolleyes:
 

sandstream

Guest
Kanske dags för Swedie att skapa en topp 20-lista med SH:s bästa trådar genom tiderna som kontinuerligt uppdateras?
 

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Ort
Mörarp
Hoj
R1 2016
Detta var precis vad jag behövde nu i höstmörkret, lite kul & underhållande läsning.

bara fram med :öl :corn :lol
 

WildCard

Alltid med ett ess i skjortärmen!
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Kungsbacka-ish
Hoj
R1 -04 (tänkte byta märke med det blev visst inte så...)
R1POWER är min nya idol :Bugar :gnissla
Kan inte annat än hålla med om att R1:an är bäst utan konkurrens! :rofl
 

Mr A

Sweeet
Gick med
20 Mar 2004
Ort
Dalarna
Hoj
KTM 540 SMR -06
Psykfall skrev:
R1POWER är min nya idol :Bugar
Kan inte annat än hålla med om att R1:an är bäst utan konkurrens! :rofl

Fan måste beställen en R1-05 nu eller vill någon byta mot min motard?
Måste ju ha det bästa :D :D :D
 

Maxxi

********
Gick med
23 Apr 2004
Ort
GBG
Hoj
Aprilia & Minikina
Åhh herre min skapare! Den siste idioten verkar inte född.
Texten på bilden stämmer ganska bra ihop med R1Power.
 

Bifogat

  • negative9.jpeg
    negative9.jpeg
    26.7 KB · Visningar: 775

WildCard

Alltid med ett ess i skjortärmen!
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Kungsbacka-ish
Hoj
R1 -04 (tänkte byta märke med det blev visst inte så...)
Dvdmaster skrev:
Fan måste beställen en R1-05 nu eller vill någon byta mot min motard?
Måste ju ha det bästa :D :D :D

Om man är nöjd med endast det bästa är det bäst att byta till R1 :tungan :hihi :crash
 

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Pannkakslandskapet
Hoj
En fet en!
R1 Power

Du är verkligen inte sann får jag hoppas!!! en sporthoj newbe och/eller loser kanske.
Ja brukar inte se ner på folks inlägg men tycke ditt var något av det mer skrattretande för att just ha joinat sporthoj.com eller söker du bara lite uppmärksamhet?.
Visst du är kanske duktig på att hantera din hoj osv,sen att nämna att R1:an är den bästa hojen håller jag knappast med dig.R1:an visst är det en kul o bra hoj o väldigt potent i många läge men där finns hojar som är bättre eller likabra.
Själv varit ägare till en R1:a o fullt nöjd men kallar den knappast den bästa,
känner beslutsångest för vad jag ska skaffa för hoj härnäst.
 
Last edited:

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Senare...
Ni kan sluta skratta nu, det är konstaterat att det är flamebait, inget annat. R1POWER heter egentligen Gasglad här på forumet, och detta är bara ett av hans många alias.
 

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Örebro
Hoj
zero
R1POWER skrev:
Men den tiden var i mitten av sommaren så jag gör nog mycket bättre tid till våren. 1.19.5 låter kanske inte så snabbt men kom med ut på banan så ska du nog se att det går ganska snabbt, ser fram emot ett race nån gång :yoparty Jag ska köpa nya sulor med Metzelrs till våren så jag får bättre fäste också. Jag spann ju för fan bara med orginaldäcken.


hjälp jag får inte luft snart, det vore fint med något som gör att jag slutar garva, allvarligt talat va fan är det frågan om??? är du helt slut eller
 

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Ort
bästkusten
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
McB skrev:
Ni kan sluta skratta nu, det är konstaterat att det är flamebait, inget annat. R1POWER heter egentligen Gasglad här på forumet, och detta är bara ett av hans många alias.
Kan man inte IP-banna då? Eller mha IP se till att han bara använder ett nick?
 

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Senare...
Firefly skrev:
Kan man inte IP-banna då? Eller mha IP se till att han bara använder ett nick?

IP-banna kan man göra, men eftersom han egentligen inte har gjort något dumt förutom att vara allmänt jobbig, så är väl det lite drastiskt. Bästa vore väl att ta bort alla hans alias.
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
R1POWER skrev:
Det är bara R1-ägare som kör riktigt coolt. Det verkar som vi vågar lite mer. R1 är ju oxå den bästa hojen. Jag har kört väldigt mycket det sista och börjar bli duktigt bra. (det tycker i alla fall polarna) Har t,ex gjort 1.19.5 på Gelleråsen. Det är rätt fort kan jag ju meddela er som inte har nån koll på den banan. Jag vet inte hur många Fireblades och GSX-R jag drog förbi, tappa räkningen;-) Men i alla fall verkar det som att R1:an är den bästa. Den tar väl Firebladen i 0-200 km/h om jag inte minns fel. :Bugar

Men jag tror du är en sådan som är bättre på att snacka än köra...finns ju de med eu-mopeder som kör om 1000 kubikare, beroende på MOTSTÅNDET :huvet :kocko
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
R1POWER skrev:
Det är bara R1-ägare som kör riktigt coolt. Det verkar som vi vågar lite mer. R1 är ju oxå den bästa hojen. Jag har kört väldigt mycket det sista och börjar bli duktigt bra. (det tycker i alla fall polarna) Har t,ex gjort 1.19.5 på Gelleråsen. Det är rätt fort kan jag ju meddela er som inte har nån koll på den banan. Jag vet inte hur många Fireblades och GSX-R jag drog förbi, tappa räkningen;-) Men i alla fall verkar det som att R1:an är den bästa. Den tar väl Firebladen i 0-200 km/h om jag inte minns fel. :Bugar

Det är ju lätt att dra förbi de som står i depån, varv efter varv, men när de kommer ut på banan så kunde du nog aldrig ta rygg på någon..eller så skulle du snacka dig förbi dem så de blev rädda o körde av.......
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top