DreeTman
Långsam
Fan... Det var det jag visste att jag valde fel hoj! fan fan fan!! någon som vill byta en Retta mot min gixxer? snäälla??
Psykfall skrev:R1POWER är min nya idol
Kan inte annat än hålla med om att R1:an är bäst utan konkurrens!
Dvdmaster skrev:Fan måste beställen en R1-05 nu eller vill någon byta mot min motard?
Måste ju ha det bästa
R1POWER skrev:Men den tiden var i mitten av sommaren så jag gör nog mycket bättre tid till våren. 1.19.5 låter kanske inte så snabbt men kom med ut på banan så ska du nog se att det går ganska snabbt, ser fram emot ett race nån gång Jag ska köpa nya sulor med Metzelrs till våren så jag får bättre fäste också. Jag spann ju för fan bara med orginaldäcken.
majtii skrev:Skenförsäkrar du den också går den ännu fortare. Folk på Lunar gissar runt 400, verkar rimligt. Tänk så mycket man kapa per varv då.
Kan man inte IP-banna då? Eller mha IP se till att han bara använder ett nick?McB skrev:Ni kan sluta skratta nu, det är konstaterat att det är flamebait, inget annat. R1POWER heter egentligen Gasglad här på forumet, och detta är bara ett av hans många alias.
Firefly skrev:Kan man inte IP-banna då? Eller mha IP se till att han bara använder ett nick?
R1POWER skrev:Det är bara R1-ägare som kör riktigt coolt. Det verkar som vi vågar lite mer. R1 är ju oxå den bästa hojen. Jag har kört väldigt mycket det sista och börjar bli duktigt bra. (det tycker i alla fall polarna) Har t,ex gjort 1.19.5 på Gelleråsen. Det är rätt fort kan jag ju meddela er som inte har nån koll på den banan. Jag vet inte hur många Fireblades och GSX-R jag drog förbi, tappa räkningen;-) Men i alla fall verkar det som att R1:an är den bästa. Den tar väl Firebladen i 0-200 km/h om jag inte minns fel.
R1POWER skrev:Det är bara R1-ägare som kör riktigt coolt. Det verkar som vi vågar lite mer. R1 är ju oxå den bästa hojen. Jag har kört väldigt mycket det sista och börjar bli duktigt bra. (det tycker i alla fall polarna) Har t,ex gjort 1.19.5 på Gelleråsen. Det är rätt fort kan jag ju meddela er som inte har nån koll på den banan. Jag vet inte hur många Fireblades och GSX-R jag drog förbi, tappa räkningen;-) Men i alla fall verkar det som att R1:an är den bästa. Den tar väl Firebladen i 0-200 km/h om jag inte minns fel.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|