R1-ägare är dom enda som kan köra!

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Swedie skrev:
haha! Du är inte sann bubben! Sen är 19.5 inte speciellt snabbt om du jämför med nån som vet vad en bra tid på gelleråsen är. :lol

Nu är det kört Swedie, ingen idé att du nånsin mer anmäler dig till en tävling på Gälleråsen, det är kört, du är en sopa, du kommer bara bli förnedrad och varvad :) , du oxå Don Quixote ..

Så ÄÄÄR det.

/Nitrous
 

sandstream

Guest
Jag tror att det är Peter Sköld som har skaffat internetuppkoppling :hihi
 

Steve Harris

Ny medlem
Gick med
28 Aug 2003
Ort
Husum
Hoj
Gixxer 1000 -08, dt125 (fabriksmoppe), GSXR-1100 -87, XT600E-01
R1POWER skrev:
Det är bara R1-ägare som kör riktigt coolt. Det verkar som vi vågar lite mer. R1 är ju oxå den bästa hojen. Jag har kört väldigt mycket det sista och börjar bli duktigt bra. (det tycker i alla fall polarna) Har t,ex gjort 1.19.5 på Gelleråsen. Det är rätt fort kan jag ju meddela er som inte har nån koll på den banan. Jag vet inte hur många Fireblades och GSX-R jag drog förbi, tappa räkningen;-) Men i alla fall verkar det som att R1:an är den bästa. Den tar väl Firebladen i 0-200 km/h om jag inte minns fel. :Bugar
av att döma av ditt inlägg är väl alla R1 ägare idioter :kocko
 

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Men det är en rolig hoj!
Skit samma om det finns många, bara mer reservdelar!
Och nybörjare på Rettor, kör försiktigt så ni inte slår er! Kul att ni har råd att köpa en best med en gång!
Det hade inte jag, (hade nog kanske inte vågat heller ;-)

:D :D
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Nåja dom tiderna i gatgrupp är helt ok, men vissa körde 1.15 på R6:a i gatgrupp, då är R6 altså en ännu grymmare hoj.

På bana är föraren mer viktig än hojen dock.

1.20 :gnissla
 

jiGGa

Fegis - Nu med nya ögon!
Gick med
24 Oct 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Retta
bivven skrev:
tjabba!

JAgh ar kört hoj hygligt länge (enligt mig själv), sen -97, och jag har ALLTID tyckt och tycker fortfarande att R1 har blivit en nybörjar hoj! ta inte det här fel nu!
Det finns troligen inte många som klarar av att hantera en R1:a fullt ut! inte alls många! men bara det att en jävla massa r1:eek:r kraschas varje måste ju betyda nåt!
Dessutom eftersom r1:an är så känd och "häftig" så köper alla 30åringar som just skaffat körkort och har jobb/pengar en r1:a! inte konstigt att de kraschas då!
Jag vill personligen aldrig skaffa en r1:a just pga nybörjar status i mina ögon!
Nu kommer jag säkert att få en massa skit över mig från r1 ägare, men sånt är väl livet....ha d gott!
Som R1 ägare som inte tar illa upp undrar jag bara om du hellre kör SP1? D.v.s om du fick den gratis utan att behöva betala försäkring.
 

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Ort
bästkusten
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
jiGGa skrev:
Som R1 ägare som inte tar illa upp undrar jag bara om du hellre kör SP1? D.v.s om du fick den gratis utan att behöva betala försäkring.
Klart han gör. Det är ju en Honda... (Jag bara retas... :hihi)
 

Poacher

Muskelhojspilot.
Gick med
20 Sep 2004
Ort
Uppland
Hoj
cb1100
"nybörjarhoj", är det inte det ena så är de det andra:lol

Jag vill se dig på en 180 kusars 04a o snacka nybörjarhoj sen.
 

sandstream

Guest
BMW R90s skrev:
Vaa! Han komunicerar endast med hjälp av kungliga postverket.
:rofl :tummenupp

Att köra en R1:a är lika coolt som att köra en Volvo T5, dvs inte alls...
(Fan, nu blir man väl bannad av Svedi men det kan det vara värt ;)
 

bivven

Ligger mot betalning!
Gick med
17 Oct 2004
Ort
Örebro
Hoj
två ben och inga hjul kvar
jiGGa skrev:
Som R1 ägare som inte tar illa upp undrar jag bara om du hellre kör SP1? D.v.s om du fick den gratis utan att behöva betala försäkring.

doh! klart jag hellre kör SP1 :banana
 

jiGGa

Fegis - Nu med nya ögon!
Gick med
24 Oct 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Retta
Firefly skrev:
Klart han gör. Det är ju en Honda... (Jag bara retas... :hihi)
Vad jag vill säga är att det är pengarna som avgör i många fall valet av cykel vilket borde vara intresset. Bara bra om det finns många av nåt. Tänk vad jobbigt om man var ensam om nåt när den går sönder eller om man vill göra om
 

kjuze

Guest
Så, om man köper en R1:a så kan man köra helt plötsligt? Fan att jag köpte en R6:a.. Eller det kanske gäller för de med?
 

R1POWER

Ny medlem
Gick med
26 Oct 2004
Ort
Lidköping
Hoj
Yamaha R1
Swedie skrev:
haha! Du är inte sann bubben! Sen är 19.5 inte speciellt snabbt om du jämför med nån som vet vad en bra tid på gelleråsen är. :lol
Men den tiden var i mitten av sommaren så jag gör nog mycket bättre tid till våren. 1.19.5 låter kanske inte så snabbt men kom med ut på banan så ska du nog se att det går ganska snabbt, ser fram emot ett race nån gång :yoparty Jag ska köpa nya sulor med Metzelrs till våren så jag får bättre fäste också. Jag spann ju för fan bara med orginaldäcken.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top