Tack för alla tips! Började med att ta bort fullständiga namnet från denna post så inte Swedie hamnar i trubbel, eller behöver radera inlägget..
Alejandro skall tydligen vara skild 1998, så det är möjligt att det är hans exfru. Om det är hans mamma.. ja det är ju möjligt för den åldern.
Har dock ingen anin om vad man skall säga till denne. Alejandro har inget listat nummer.. Och frågan är om Alejandro är med på det hela, eller inte har någon vetskap om vad hans skåbil använts till.
Polisen vet om reg-nummret på bilen och den är efterlyst i sthlms län (ej utanför). Dvs ser de den på vägarna gör de en rutinkontroll på den... :/
Dizqo: Jo .. halv hoj, sprillans ny! endast bortfilat ramnummer! BÖR SES!.... låter lite suspekt va?
No1: Jag gör det så fort klockan står på kristlig (efter 11) tid!
(tack!)
Falco: Kommer nog aldrig mer känna mig säker på min hojs "säkerhet".. dubbel-låst, garage, 20-25 minuters lucka.. Vad mer än så skall man ha? :S Bur.. ?
Freppa: Jupp kommer ihåg när din hoj blev stulen.. Var det på samma gata eller?
Tur i oturen så fick du iaf ut en ny på försäkringen din, med hojsäsongen avkortad.. men det är ju endå så jävla trist med de där tjyvarna.. speciellt nu känner jag mig rätt "skadad" av dem pga utebliven ersättning för den..
Usch allt känns bara trist.
Ska se vartåt alla tips tar mig, är beredd att göra mycket för att få återse min MC!
Tack igen!