Sen att en likadan snurrar runt utan regskylt behöver inte vara skumt. Många kör utan reg.skylt även om inte ni gör det
Vill man ha hojen kvar så ska man nog köra utan. Det kommer jag i allafall att göra när jag har hittat en ny..
Sen att en likadan snurrar runt utan regskylt behöver inte vara skumt. Många kör utan reg.skylt även om inte ni gör det
Hur fan fixar dom startspärren
Dom håller på att värdera hojen nu.. Så jag får hoppas dom hör av sig i veckan..
Har du redan fått pengar av FB ?
Hur fan fixar dom startspärren
Vita vitos har förekommigt mer en en gång vid mc stölder i skåne, & vid många tillfällen så har hojarna hamnat i Polen.
Vita vitos har förekommigt mer en en gång vid mc stölder i skåne, & vid många tillfällen så har hojarna hamnat i Polen.
för drygt två månader sedan såg jag en vit R1 09 med acra system på olomoto.pl
Det stod att de va import men inte ifrån vilket land. synd bara att man inte lusläser sporthoj,,,
Det var intressant. Du år gärna PMa mer info.
Heter sidan olomoto.pl? Fick inte upp den
Vita Vitos (skåpmodellen utan sidofönster) som smyger omkring i villaområden eller sommarstugeområden är väl en varnigssignal lika mycket som ett tjutande larm ??Vita vitos har förekommit mer en en gång
Jag tackar alla så mycket för hjälpen.. Har fått ersättning av FB nu. Det är så jäkla tråkigt att man inte kan ha sakerna för sig själv..
Men FB borde ju gå med på en skenförsäkring i förebyggande syfte? hihiEller så har man inte hojen på den adress man står skriven..... Oftast bökigt men ibland går det....
Eller så skenförsäkrar man, men det är ju olagligt..... (jag uppmanar ingen att göra det!)
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|