R1 09 stulen

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
SP1 Special Edition
Eller så har man inte hojen på den adress man står skriven..... Oftast bökigt men ibland går det....

Eller så skenförsäkrar man, men det är ju olagligt..... (jag uppmanar ingen att göra det!)

John.Larsson

Smiskare
Gick med
24 Sep 2007
Hoj
HojLös
Hoppas du får en bra vädering på din hoj från FB bolaget.. (Ring dem direkt när det gått 30 dagar, sitt inte och vänta på papper :) )

Min hoj försvann ju bara ett par dagar efter din

Fick själv min värderad som Nyvärdes hoj. Dock har ju bilsport&mc 10 000 i självrisk så de svider en del, samt att första service efter 100mil inte är den billigaste i KTM´s historia.
Får väll hoppas man får ha denna hojen i fred bara, får väll installera en gps tracker samt köpa nått jävla lås som tjuter när någon försöker lyfta bort hojen.

perzzon

Annnnars
Gick med
24 Jul 2005
Hoj
HADE EN R1a..
Dom håller på att värdera hojen nu.. Så jag får hoppas dom hör av sig i veckan..

Har du redan fått pengar av FB ?

John.Larsson

Smiskare
Gick med
24 Sep 2007
Hoj
HojLös
Dom håller på att värdera hojen nu.. Så jag får hoppas dom hör av sig i veckan..

Har du redan fått pengar av FB ?

Pengar fick jag inte se utan fb bolaget ringde och sa att jag skulle titta ut en hoj, så sa jag att johans mc hade en, 3 timmar senare ringer en "agent" från fb bolaget och säger att han är på johans mc och fråga vilken de var jag skulle ha, sen köpte de den på studs
Jag sa även till dem att om ja skulle hämta den i göteborg så fick de betala kostnaden för det med, men de var vänliga och skickade ner den till landskrona i stället.
Så nu är de bokat att jag ska hämta den i början av mars pga att jag ska ut och resa och inte har tid och hämta den inann.

yusse

hej på alla
Gick med
22 Jun 2005
Hoj
S1000RR BMW 2011
Var för kan de inte skaffa sig en egen hoj hjävla ...............
Blir galen när jag hör något om stöld.
Hoppas du får den tillbaks lycka till

E22

En bitter jävel & ett hjärta av sten
Gick med
24 Sep 2004
Hoj
*
Vita vitos har förekommigt mer en en gång vid mc stölder i skåne, & vid många tillfällen så har hojarna hamnat i Polen.

Roger.H

FrallaN
Gick med
24 Aug 2009
Hoj
Cbr600rr-Såld! Gsxr 750 k7
för drygt två månader sedan såg jag en vit R1 09 med acra system på olomoto.pl
Det stod att de va import men inte ifrån vilket land. synd bara att man inte lusläser sporthoj,,,

perzzon

Annnnars
Gick med
24 Jul 2005
Hoj
HADE EN R1a..
Jag tackar alla så mycket för hjälpen.. Har fått ersättning av FB nu. Det är så jäkla tråkigt att man inte kan ha sakerna för sig själv..

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Hoj
Ducce M1200
Vita vitos har förekommigt mer en en gång vid mc stölder i skåne, & vid många tillfällen så har hojarna hamnat i Polen.

Det var intressant. Du år gärna PMa mer info.

för drygt två månader sedan såg jag en vit R1 09 med acra system på olomoto.pl
Det stod att de va import men inte ifrån vilket land. synd bara att man inte lusläser sporthoj,,,

Heter sidan olomoto.pl? Fick inte upp den:va

Last edited:

Kahobe

Guaranteed Carbon Free
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
KAwasaki, 5½xHOnda, 3xBEnelli, m fl..
Vita vitos har förekommit mer en en gång
Vita Vitos (skåpmodellen utan sidofönster) som smyger omkring i villaområden eller sommarstugeområden är väl en varnigssignal lika mycket som ett tjutande larm ??
Tullen gjorde fär ett par år sen ett nerslag och kollade all utgående trafik från Karlskrona till Polen.
Nära 20% hade stöldgods med sig.
Sen dess, har de såvitt jag vet, inte gjort nåt liknande, troligen var det alltför "kränkande"..:rolleyes:

Ja jag vet - det är nog bara mina "fördomar" som spökar...:confused:

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...