R1 2007 Stulen i Gnosjö

Gnosjo

KTM 690 sm
Gick med
12 May 2006
Hoj
Yamaha XVE1900 07
Min kompis Yamaha R1 2007 DAL 089 stals på i Gnosjö :huvet:huvet utanför våra lägenheter på långgatan 19 den var låst och vi hade parkerat våra bilar så den gick inte att flytta den bakåt, men dom har dragit den ut på gräsmattan och sen släpat upp den på asfalten, där var en stor bensin pöl där spåren slutar. Troligtvis har dom lastat upp den i nån skåpbil eller på släp. Alla tips mottages, belöning till den som hittar hojen eller tipsar var den finns. Mvh Jonas

Tillägg ett täckt släp 4m långt stals samtidigt i Gnosjö med regnummer BHT 412 det står BEOS med stora klistermärken på sidorna på släpet.

Bifogat

• johans1.jpg
    johans1.jpg
    223.1 KB · Visningar: 247
Last edited:

Fridaj

Ny medlem
Gick med
11 Aug 2009
Hoj
Yamaha YZF 600r THUNDERCAT -98
FY FAN VILKA SVIN!!!!!
Hoppas vi får reda på vilka det va!!!!:huvet
Var såååååå arg imorse när jag fick veta!
Kan tänka mig hur arg _________ var då!!!
:huvet:mad:

BlackDevil

Rookie
Gick med
2 May 2005
Hoj
1986, Kawa zx600r stunt- såld! Honda CBR 600RR 2003 stunt
F__n vad less jag blir!! Varför kan inte alla hålla sina fingrar borta på det som inte är sitt!! Jag hoppas att du får tag på idioterna lr iaf får tbx hojjen. Och vad fräck dom va! Lider med dig.

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
Lider med den drabbade.:(
Hoppas de skyldiga blir tagna med hojen i orört skick.

(Och att tjuvasen sedan får smaka övervåld).

Gnosjo

KTM 690 sm
Gick med
12 May 2006
Hoj
Yamaha XVE1900 07
Samma natt så försökte några killar stjäla ett släp från Shell i Gnosjö men blev bortskrämda.
Killarna som försökte stjäla släpet på shell var i 25 års ådler och en av dom var lång och smal, dom åkte i vinröd kombi.

Gnosjo

KTM 690 sm
Gick med
12 May 2006
Hoj
Yamaha XVE1900 07
Samma natt så försökte några killar stjäla ett släp från Shell i Gnosjö men blev bortskrämda.
Killarna som försökte stjäla släpet på shell var i 25 års ådler och en av dom var lång och smal, dom åkte i vinröd kombi.

Reg nummret på släpet wht412 är regnummret på släpet som stals och inget annat

Kurt-Olsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Jun 2004
Hoj
Yamaha Virago 1100- 1997, Yamaha T7 -2022
Who you gona call? Wonderwizard... sporthoj.com batman!

Alltid tråkigt att höra om klåpare som inte kan skilja på mitt och ditt. hoppas hojen återfinnes! :Bugar

Gnosjo

KTM 690 sm
Gick med
12 May 2006
Hoj
Yamaha XVE1900 07
Den stulna kärran hittades inatt i Limmared men motorcyklen fanns det inte ett spår av. :huvet:huvet:huvet:huvet

Vandal

Ny medlem
Gick med
13 May 2008
Hoj
BMW S1000 RR
fy fan att dom svinen inte fattar att man skall ge fan i saker som inte tillhör dom borde fan :kulspruta sönder knäskålarna på dom

McMiss

skenet bedrar...
Gick med
13 Jul 2009
Hoj
BMW F800R
Den stulna kärran hittades inatt i Limmared men motorcyklen fanns det inte ett spår av. :huvet:huvet:huvet:huvet

I limmared!? Kompisen kille bor där, ska be honom hålla koll. Det "stället" är så litet att hojen knappast körs där men kanske i borås eller jkpg? Håller ögongen öppna.

tubo_jt

Ny medlem
Gick med
8 Sep 2009
Hoj
ZX9R 99 "såld"
I limmared!? Kompisen kille bor där, ska be honom hålla koll. Det "stället" är så litet att hojen knappast körs där men kanske i borås eller jkpg? Håller ögongen öppna.

Bor i Svenljunga håller koll här,, jobbar även i Limmared å det finns ju en del hoj åkare där håller ett öga där med mvh

tubo_jt

Ny medlem
Gick med
8 Sep 2009
Hoj
ZX9R 99 "såld"
Limmared. Finns lite gangster typer där har jag hört.

Jo det stämmer,,,det e typ ingemans land där, ingen som bryr sig om någon kör mc eller cross utan hjälm eller på kvällarna alla känner alla i inavel :krama byn ,,,,Men hör jag något säger jag till direkt,,,

Fridaj

Ny medlem
Gick med
11 Aug 2009
Hoj
Yamaha YZF 600r THUNDERCAT -98
Jo det stämmer,,,det e typ ingemans land där, ingen som bryr sig om någon kör mc eller cross utan hjälm eller på kvällarna alla känner alla i inavel :krama byn ,,,,Men hör jag något säger jag till direkt,,,

Låter bra! fattar inte hur fräcka man får vara.
De måste vetat att hojen stod där för annars hade man inte sett den sent på natten för nu är det mörkt ute det är inte precis ljusa sommarkvällar längre :D

Hojen kommer nog inte fram men svinen som gjorde det kanske man får fast!!

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...