Ja och bara för att din 98a har rullat "sketa" mycket så måste alla andra också ha gjort det.....suck
Å det är här jag skulle föreslå en Honda...........men det gör jag inte för att han frågade vilken av de två R1orna som var mest prisvärd
Förövrigt så FINNS det lågmilare precis som med bilar!
En polare köpte en ny -00 ZX9a år 2001, körde ytterst lite med den och sålde den 2004 med 600mil på mätaren...
Bara lite trött på alla som tror att det inte finns lågmilare.
Nej men verkar helt osannolikt att den bara skulle rullat 500 mil
Ja och bara för att din 98a har rullat "sketa" mycket så måste alla andra också ha gjort det.....suck
Å det är här jag skulle föreslå en Honda...........men det gör jag inte för att han frågade vilken av de två R1orna som var mest prisvärd
Förövrigt så FINNS det lågmilare precis som med bilar!
En polare köpte en ny -00 ZX9a år 2001, körde ytterst lite med den och sålde den 2004 med 600mil på mätaren...
.Frågan är vad ni andra tycker, är det billigt, dyrt eller lagom kanske. Är priset marknadsmässigt rätt eller vad?
För övrigt så kan jag inte vänta till hösten med att köpa hoj, vad ska jag åka på då? Min trampcykel kanske, jag sålde ju mina Kawa precis nyss för att köpa en annan.....
Jag ser att 99:an står reggad som 140hk och 02:an 151hk.
Här på Wiki står det att 99:an ska ha 150hk.
Vad är det som gäller??
Köp en motard då, jag vet en 625 -05 som är billig.Säljaren vill BUMS ha 58K, han menar att folk kräver samma för 00r som gått 3000 mil. Jag har redan försökt pruta.
I många fall har han kanske rätt, jag tycker alla hojar är pissdyra nuförtiden!!
Jag ser att 99:an står reggad som 140hk och 02:an 151hk.
Här på Wiki står det att 99:an ska ha 150hk.
Vad är det som gäller??
.
Jag hade en 99, som jag var asnöjd med,ett tips, slå till, dom försvinner snabbt.
Vad jag märkte som störst skillnad, är att dom lite nyare som i ditt fall 2002, känns valdigt mkt "nyare" att köra
var har du fått dessa uppgifter ifrån ?
i wikin, som jag skrivit, så är all teknisk data hämtat fråna Yamaha-motors
så det är det som gäller
visst kan t.ex importerade hojar registreras med annat antal kw/hk
de e ju nästan att man blir förbanad, det verkar ju som att alla har gått ihop och skapat lite "monopol" priser på sina hojar...
Har du ens läst vad han fick för förklaring till det låga miltalet...(inlägg#5)?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|