Den här R1:an står som en -02 (uttagen -03) på Blocket. Av vad jag kan se på baken ser det mer ut som en -01 (som senast). Har jag fel?
Du har rätt.
Den här R1:an står som en -02 (uttagen -03) på Blocket. Av vad jag kan se på baken ser det mer ut som en -01 (som senast). Har jag fel?
Av bilderna nedanför vilken är 2008 och vilken är 2007 ?
någon som har erfarenhet av en r1 04:a? nått som är dåligt med modellen?
eller får man bara bra minnen av den.
någon som har erfarenhet av en r1 04:a? nått som är dåligt med modellen?
eller får man bara bra minnen av den.
Tja. Tänkte höra om nån vet vad ett skäligt pris är för en förgasarbrygga komplett med "injectors & loom very good condition" till en r6'04 ?
MVH // Thomas
Jag har missljud på låga varv på min r1-00. Jag vet inte irktigt hur jag ska beskriva det, men metaliskt/klonkande/hackade när man ger gas/slår av på gas i låg fart. Ljudet brukar upkomma då jag kört en stund. Jag misstänker kejda, koppling, växellåda! Någon som har funderingar om vad det kan vara.
Tacksam för tips och ideer.
Jag tänkte jag skulle åka och titta på en R1 -04, är det något jag ska titta extra på? Något fel på denna modell mm.?
Om man sätter på slipon (inte helsystem) på R6 2005, behöver den mappas om eller hanterar insprutningen den förändring som blir?
Hej alla!
Min hoj (R6a) blev stulen av någon liten pundaridiot och hans flickvän
Dom kom inte långt men lyckades förstöra en massa.
De kortade avsevärt ner min "första" hojsäsong. Jag har inte fått tillbaka den från mekanikern än så för att inte knäckas av suget blirre lots and lots av MotoGP, för känslan åkte hjälmen på
Hopp Finnes!
När du säger katalysator.... menar du inte årsmodell 06 07?Behöver inte mappas om, men kan gå lite knepigt på låga varv. Tar du bort katalysatorn däremot så är det läge på att mappa om.
Grimt! X-box 360?
Beklagar sorgen med hojen!
När du säger katalysator.... menar du inte årsmodell 06 07?
Yes, Xbox 360 rockar! perfekt i höstmörkret.
Tackar tackar, ja vad säger man...man får tydligen inte ha sina saker för sig själv.
Tjoho!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |