Slappa
Rage closed inside!
Nej där har du fel, det låter.wa wa wee wa
Ratatatatatatata baaaaa baaaa baaaaaaaaaaa smack smack smack baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
![Party :yoparty :yoparty](/img/smilies/nya/yoparty.gif)
![Tungan :tungan :tungan](/img/smilies/crazya.gif)
Nej där har du fel, det låter.wa wa wee wa
Vad kör ni med för olja i era R1r av årsmodell 05? Nånn olja ni haft problem med och nånn som löst problem?
Helt jävla kluven, ska man spendera pengarna på motul 300v![]()
Är den bättre så självklart, men om inte så![]()
Helsyntet blir det i vilket fall som helst!
Jag har samma beslutsångest som du har, det ända jag har sett här i tråden är ju att Castrol kunde få kopplingen att slira. Detta skrev X-up: "Race R1:an har smakat på både Statoil Raceway, Elf, Motul, Shell Advance & gått fint. Däremot är det ganska vida känt att R1/R6 inte gillar Castrololja då denna gör att kopplingen slirar.". Vad kör ni andra med för olja?
Vad kör ni med för olja i era R1r av årsmodell 05? Nånn olja ni haft problem med och nånn som löst problem?
Däremot är det ganska vida känt att R1/R6 inte gillar Castrololja då denna gör att kopplingen slirar.". Vad kör ni andra med för olja?
Med torr motor menas isärplockad, rengjord & återmonterad motor.
Prova att luta motorcykeln ordentligt åt alla möjliga håll nästa gång du byter så ska du se att det kommer ut mer olja än du anar.![]()
Hej på er =) måste kolla en sak. Har stött på ett litet probelm har en -99a R6 där jag stött på lite probelm fram gaffeln värkar inte vara orginal är det nån som vet nån annan model som passar till R6an har probelmet att jag inte har nån framskärm och vet nu inte vad det är för gaffel och vad som passar till den? Vet inte om det går att läga in bilder i forumet så kan jag lägg upp på hur framgaffeln ser ut.
Jag har samma beslutsångest som du har, det ända jag har sett här i tråden är ju att Castrol kunde få kopplingen att slira. Detta skrev X-up: "Race R1:an har smakat på både Statoil Raceway, Elf, Motul, Shell Advance & gått fint. Däremot är det ganska vida känt att R1/R6 inte gillar Castrololja då denna gör att kopplingen slirar.". Vad kör ni andra med för olja?
Funderar lite kring miniblinkers till hojen... har hollat på dom här som är inbygda i baklampan(se länk), hur bra är dom uppfattar dom bakom att man ska svänga??
http://www.blocket.se/vi/15010578.htm?ca=11_s
Funderar även på integrerade diodblinkers fram, ser man dom bra framifrån???
funderar även på att köra utan skyltbelysning, är det fler som kör utan?
Funderar lite kring miniblinkers till hojen... har hollat på dom här som är inbygda i baklampan(se länk), hur bra är dom uppfattar dom bakom att man ska svänga??
Du kommer åka dit direkt fett hårt me massa böter o ombesiktning, om du har tur innan nån bilist kör in i dig när du ska svänga..
för framblinkers....?
Bakblinkersen är inte godkända o framblinkersena syns inte alls o utan skyltbelysning så kommer du åka fast på de meee... ska du inte ha skylten långt inne i hjulhuset oxå?
Bakblinkersen är inte godkända o framblinkersena syns inte alls o utan skyltbelysning så kommer du åka fast på de meee... ska du inte ha skylten långt inne i hjulhuset oxå?
då vet man
vad för olja är rekommenderad i R6? 10w40?
Ska inom en mycket snar framtid byta olja i min R6'a och undrar samma sak, vilken olja ska man hälla i? Är verkligen Motul 300v så otroligt bra? Vilken olja är mest prisvärd, är mycket bra till ett hel ok pris?
det blir nog vanliga gamla hedliga miniblinkers...nej jag ska inte ha skylten inne i hjulhuset tycker de e fult
Skylt belysning lär ju knappast synas att man inte har någon
läste jag inte i någon tråd att du höll på att instalera bakblinkers inbygda i bromslampan![]()
Jag kör enbart med Motul 300V Competition i min -05, varför? Ja den vill jag skämma bort helt enkelt.Går jättebra med många andra oljor, men enbart doften av denna oljan är ett skäl för min del
Men kör du inte maskinen riktigt hårt så går det jättebra med te x Motul 5100.
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |