Slappa
Rage closed inside!
Vilken är de? Har kollat på hemsidan men är osäker på vilken modell man ska habiltemas lastoberoende relä funkade perfa.
Vilken är de? Har kollat på hemsidan men är osäker på vilken modell man ska habiltemas lastoberoende relä funkade perfa.
Vilken är de? Har kollat på hemsidan men är osäker på vilken modell man ska ha
HUr gör ni för att få tag i bättringsfärg?
Har några smågrejer som jag skulle fixa till, och blev väldigt förvånad när Yamahacenter meddelade att de inte tillhandahåller färg!
Så vad göra?
Läs bakåt i tråden, www.colorrite.com
Bara att beställa, finns som "Touch-up" penna, sprayfärg och på burk för färgspruta.
Föressten, om någon har ett behov av en orginalstötdämpare till en R1 98-01 så har jag en till salu:
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=15432
Passar även R6 99-02.
Håller på att byta packboxarna.
Lyckas dock inte komprimera fjädern för att komma åt den lilla muttern som sitter innanför cylindern nedanför toppploppen
Nån som har nåt tips?
Lyckades byta packningar på kawwan, så det är grymt frustrerande att fastna nu...
Tack, har läst tråden för dåligt helt enkelt.
Hej!
Är på jakt efter begagnat slipon till min R6a -02. Verkar finnas fler slipon till R1. Vet ni om det passar rakt av med samma mellanrör? Finns det några nackdelar med att använda ett slipon som är gjort för R1 på en R6a? Vilka årsmodeller av R1 skulle eventuellt passa?
Har försökt söka men sökfunktionen är inget vidare och tråden är rätt många sidor
Vill bara säga att mina bekymmer med en koppling som slirar verkar vara borta efter jag bytte till Shell advance ultra 10-40w .
Lämnade även in hojjen på mappning+bänk och blev glatt överaskad!
178hk+120nm på slangen och en jämn fin kurva upp till det röda området på tavlan
Kul både med oljan & effekten!
Kör nu lugnt i sommar & kom ihåg att inte hälla Castrol-olja i hojen något mer!
X-up
Jo, jag har läst på endel om dom olika Rett modellerna, har hyfsad koll på insprut o sånt. Men frågan är väl egentligen om 02/03 är värd dom extra pengarna (ca 10k?).
Vet ju att jag borde provköra bägge varianterna o kolla, för det är egentligen det som det handlar om, själva körupplevelsen. Hur är t.ex. isprutet på 02/03?
Diggar verkligen den röda färgsättningen på R1-01 men samtidigt tycker jag att 02/03s baklampa är grymt sexig...
Öhh Molgan kolla inboxen
Jag gick på samma tabbe i vintras på min R1-99. Fick lämna in benen på Carlbarks i Kumla pga jag inte hade specialverktyget. Ser ut som en rigg man sätter benet i o kör med mutter maskin för att trycka ihop fjädern. Tänkte att det går väl att spänna ihop men jag gav upp efter nån timme då jag insåg att det ska ihop igen utan att sprätta iväg varken det ena eller andra. En satans pisskonstruktion i mina ögon sett !!! Fick böta 1100:- spänn med olja och arbete, då hade jag benen löst. fick iofs exakt rätt viskositet som ska vara 7,5w då de var snälla och blandade olja åt mig. sen fick jag oxå ett väldigt bra bemötande!!!! de är riktigt seriösa på Carlbarks i Kumla!!!
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari