Sladjan R1
vevaxlar till salu!
Misstänkte det. Tackar Mr X!
hehe mjo det är bara betala och vara glad, det måste ju göras =)Priset är nog relativt "ok"
På Bike i Trollhättan tog de för nå'tt år sedan över 8000:- för service och kontroll av ventiler. Om det sedan behövdes justeras så plingade det till i kassaapparaten igen..
/ M
är de ingen som har läst nån oberoende provkörning på r1 -09? nån förutom yamaha själva måste ju ha provat den nya... eller? är jag bara dålig att leta på utlänska sidor????
Nästa måndag ska jag närvara vid den första provkörningen av Yamaha Motor Italias 2009 R1 som körs av Tom Sykes & Ben Spies. Ska se vad de tycker om den. Långt ifrån orginalet eftersom den är Superbike-preppad, men ändå.
Att det inte finns några tester eller provkörningar än beror på att modellen inte börjat säljas ännu. Men det lär komma inom en mycket snar framtid.
Du skulle se hur brun hans tunga ärmen!!!!! vilken tur du har då... eller tur kanske de inte är... en såndär grej måste man förtjäna... kan bara säga GRATTIS!!!! du har ju utan tvekan rätta kontakter..
Du skulle se hur brun hans tunga är
Nej då X-up kan prata för sig och då får man chanser
Tja alla!
Ville bara säga hej och berätta att jag nu är en i gänget!
Köpte en R1 '00 igår. Slängde på fälgstripes direkt idag. Bilder finns i garaget
Ok kom ett litet problem när jag skulle sätta på mitt nya kåpglas. Dom "pluggarna" som ska i, hur får man i dom på smidigaste vis? Försökte inte så länge men det var iaf skitsvårt att få i skiten ordentligt.
Några tips?
mvh,,
Vilken typ av pluggar har du?
Köpte ett gäng orginal pluggar som expanderar och därav håller fast glaset.
Tog ett tag innan jag fattade hur de skulle sitta eftersom jag inte fattade att pluugarna expanderar när man skruvar fast dem.
Är de R! orginal pluggar du har?
http://www.lellesmc.se/lelles/katalogservice/pdf/mc-08/044-048.pdf
Jag som är så blyg? Säger ju knappt något alls
På torsdag morgon flyger jag till Portugal för att framförallt träffa Yamaha Motor Italia med Noriyuki Haga & Troy Corser på den helt nybyggda banan i Portimao. Full access i depån och till & med parkeringsplats inne i depån.
På fredag är det tidsträning, på lördag kval & på söndag massor med race.
Race 1 WSBK
SS600 - Finalrace
Superstock 1000
Race 2 WSBK - Finalrace.
På söndag kväll blir det paaarty på banan med teamet.
På måndag provkör alltså Tom Sykes & Ben Spies de nya R1 -09rna vilket ska bli spännande att se.
Tyvärr har jag bara en sugig Konica Minolta G600 pocketkamera men jag ska försöka slänga upp lite bilder på min mobilblogg om någon är intresserad.
Hej & välkommen!
klart vi är intresserad av att se de bilderna.... hur kommer man åt att se dem då? din blogg? vart ser man den då? me ditt flyt eller tjatande som nån annan påstår så skulle det inte förvåna mig om du provkört nån cykel innan du är hemma de kanske har en standard r1 där me som referens???? lycka till!!!
Halloj!
Tänkte höra om det är någon som vet hur man justerar höjden på halv- och helljus på en R6a -99? Mitt står alldelles för högt. I instruktionsboken står det bara att man ska kontakta en yamaha återförsäljare, vilket jag inte alls har någon lust med...
Nån vänlig själ som vet och vill dela med sig??
Min mobilblogg finns här
Dock så innehåller den för tillfället mest bilder på min lille grabb.
Ja jag skulle vilja få provköra en av -08:a hojarna i alla fall eftersom de ändå ska skrotas, men det lär nog inte hända.
Tjena !
Var hittar man stompgrips till en R1:A -00 ?
Hittar bara från 02 o uppåt
Vet att det finns så att man kan klippa till dom själv men hoppar gärna över det
Har inte läst igenom hela tråden o sökfunktionen här på sporthoj suger...
Min mobilblogg finns här
Dock så innehåller den för tillfället mest bilder på min lille grabb.
Ja jag skulle vilja få provköra en av -08:a hojarna i alla fall eftersom de ändå ska skrotas, men det lär nog inte hända.
Tja alla!
Ville bara säga hej och berätta att jag nu är en i gänget!
Köpte en R1 '00 igår. Slängde på fälgstripes direkt idag. Bilder finns i garaget
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |