Jao, markerat med en röd ring, nr 26
Tack så mkt, då vet jag...

Har sökt en hel del om man så säger ...
Jao, markerat med en röd ring, nr 26
Tack så mkt, då vet jag...
Har sökt en hel del om man så säger ...
Jag köpte en på Lidl för ett par år sedan, har aldrig öppnat den ur sin förpackning men det sägs att den ska vara väldigt bra. Den kostade hela 89kr vill jag minnas.
Glad Midsommar på Er alla önskar X-uP!
Vet att man ska söka men det går snabbare att fråga...
Jag behöver extra fälgar till min R6a 03..
Vilka årsmodeller kan jag ta fälgar från ?
Passar R1ans fälgar till R6an ?
Har en fråga angående varningsblinkersen på en R1 från 2004.
Har bara utlänsk manual där den inte finns med, så har inte läst något om den.
När jag trycker in min knapp blinkar alla blinkers till en gång, sen inget mer. Är inte tanken med den att alla blinkers skall blinka hela tiden?
Jag antar att du har monterat eftermarknadsblinkers med motstånd? Då uppstår detta fenomenet. Det är så på min också.
måste byta min olja på min r1-05 efter att puckot jag!hällt i lite olja (2dl) från en kompis dunk....o då började kopplingen att slira... så jag tänkte prova med att byta oljan o se om det blir bättre kan typ inte köra över 7000 varv för då slirar den bara...
tror ni jag måste byta lammellerna ochså?
så vilken olja ska jag ha i?
shell advance ultra 4 har jag hört..samt shell avdvance vsx(halvsyntet) ..eller är det helt fel .
tacksam för svar.
faan undrar om jag ska byta lamellerna ändå..?
är det mycke meck eller? byter man 7st eller 9st fans tydligen två satser på yamaha Haninge. vill ju inte bara byta oljan o sen så funkar den ändå dåligt...blir ju nästan tvungen att köpa ny olja igen då om jag ska byta lamellerna.
är det mycke meck eller? byter man 7st eller 9st fans tydligen två satser på yamaha Haninge. vill ju inte bara byta oljan o sen så funkar den ändå dåligt...blir ju nästan tvungen att köpa ny olja igen då om jag ska byta lamellerna.
Tänkte byta ut nummerskylthållare och blinkers på min R1 04a, skulle helst inte vilja klippa kablage, någon här som vet var man kan köpa kontaktstycken av samma modell som blinkerskablaget är skarvat med? Ni som bytt på 2004-2006, hur har ni löst problemet?
Någon som har en Yamaha Yzf-R6 2003 reparations manual som ni kan skicka/länka till mig?
Ska rengöra hela bränslesystemet inkl spridarna, och jag vill inte ge mig in på det utan en manual.
Jag har googlat i flera timmar denna vecka, men har bara hittat service och ägar manualer.
Här är en bra sida för er som söker alla möjliga manualer till dom flesta hojar!
Dock finns det inte någon reparations handbok till R6 där
www.carlsalter.com
Tryck på "Free Manuals" till vänster.
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |