Oooh vackert, själv fick jag som R6-ägare hem 3st små hyllningsdekaler till Crutchlow´s supersportvinst 2009
Ja det hörde jag av JTDS här på SH att man fick. Gäller nog bara de med nyare R6 för jag har då rakt inte fått några för min gamla R6:a
Oooh vackert, själv fick jag som R6-ägare hem 3st små hyllningsdekaler till Crutchlow´s supersportvinst 2009
Ja det hörde jag av JTDS här på SH att man fick. Gäller nog bara de med nyare R6 för jag har då rakt inte fått några för min gamla R6:a
Titta vad som kom med posten idag.
mera text... QUOTE]
Nice!!
Fick också brevet från Yamaha-bossarna och dekalerna med nr 19 på. Det värmer i vinterkylan
Nice!!
Fick också brevet från Yamaha-bossarna och dekalerna med nr 19 på. Det värmer i vinterkylan
Ja det kan man fanimej säga.Aj fan....en viss prisskillnad kan man säga
Hallå alla på denna tråd! Är som så att jag nog blir R1-ägare igen i veckan.
En vit -09:a vill hem till mig...
Men det är ju så att det måste på ett slip-on tycker jag för att höra musiken ordentligt.
Så därför en liten fråga till alla er som kör 09r, vilka slip-on har ni?
Själv har jag bara hört Akras, lät o såg ju bra ut. Men det finns ju fler märken, vilka tycker ni ser bäst ut o låter härligast?
Kanske inte är så stor skillnad, mest i pris kanske, vad vet jag?
Se så, in med era åsikter nu...
Hallå alla på denna tråd! Är som så att jag nog blir R1-ägare igen i veckan.
En vit -09:a vill hem till mig...
Men det är ju så att det måste på ett slip-on tycker jag för att höra musiken ordentligt.
Så därför en liten fråga till alla er som kör 09r, vilka slip-on har ni?
Själv har jag bara hört Akras, lät o såg ju bra ut. Men det finns ju fler märken, vilka tycker ni ser bäst ut o låter härligast?
Kanske inte är så stor skillnad, mest i pris kanske, vad vet jag?
Se så, in med era åsikter nu...
Tjena på er.
Har precis inköpt en r1.a -00. Vad skall man ha för olja i den (bara det bästa är bra nog till en hoj eller??).
En fråga till, hur viktigt ät det att kontrollera ventilerna på en sån, är det ofta man måste jysterna?
Många av oss kör med Biltemas Raceolja (seriöst).
98-99 hade ventiljustering vid 4200 mil har jag för mig. Så det är inte speciellt ofta. Leta reda på en manual för din modell.
Vågar ni köra med statoils racingway så kan ni köra med biltema. Det är samma olja.
Statoil race hade jag i racehojen under större delen av tiden & den gick ju 6500 mil tills jag sålde den, varav 6000 av dessa på bana. Och den går än vad jag vet så den oljan fungera nog bra kan man säga
Den funkar kanon. Jag var också en skeptiker förut och körde på svindyra Shell Advance Ultra 4. Men Dr Bikes oljetrådar fick mig att vakna upp lite
Ja för den är ju så erkänt bra för R1 kopplingar.....eller inte!själv använder jag Castrol olja.
Nu kan ni hacka på mig.......
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |