wonderwizard skrev:Okey, sorry. jag använde fel ord. Billig men inget fynd.
Jag e inte ute efter en med krashkåpor utan orginalkåpor.
sedan vet alla att extra bling-bling får man inget för... möjligtvis styrdämpare.
men tror du att man får ut lite extra för "Gråtonat högt racingglas" & puckar ? när det nästan sitter på verenda hoj på blocket.
För den som vill ha en rejshoj är den kanske billig, men för mig är den som sagt inget fynd
X-up skrev:Gratinerar till ett bra val!
Hämtade min -05:a förra fredagen, fast en blå!
Är uuuurnöjd, går ofta ut till garaget om kvällarna & bara ler!
Har beställt en baklampa med inbyggda blinkers från clearalternatives nu i kväll, både till R6:an & till R1:an. Kan rekommenderas om du vill rensa upp baken! http://www.shopserv3.com/Merchant2/...=CA&Product_Code=CTL-0071-IT&Category_Code=R1
Var med ironi, hade själv R6 förra året, jäkligt rolig hoj, och har själv blivit bestulen på en tidigare hoj.wonderwizard skrev:och hånar du mig för att jag hade en R6:a, som dessutom blev stulen ?
väx upp för fan.......
ps.
var det ett ironiskt inlägg ber jag om ursäkt för detta inlägg
ds.
Hyper #69 skrev:Ni med -04:ans R1! Min lilla röda startspärrs lampa som ska tändas efter 30 sek då man har stannat hojen verkar ha ett eget liv! den funkar ibland. Tänkte kolla om det är något standard fel på dessa modeller och om någon har varit med om detta. jag får inga fel koder m.m och hojen startar alltid! Är ej så brydd om den, men nyfiken på varför.
Fighter skrev:Hej, vart sitter tempgivaren på en r1-99? min står ständigt på Lo så det måste vara elfel för kylaren är varm.
/Fredrik
X-up skrev:Hej
Någon som vet hur man lossar på undertrayen på en R6 -00?
Jag menar, hur får man bort de där svarta plastplupparna som håller ihop undertrayen med den bakre kåpan?
hornet oskar skrev:sök och du skall finna!
annars trycker du in mittendelen ca 5 mm och plockar ut hela den svarta delen
för att återställa den svarta plastpluppen trycker du mitten stiftet ca 10 mm i motsatt riktning och när du sedan återmonterar trycker du in mittstiftet ca 5 mm så att det ser ut som i dagsläget!
lycka till!"
Snygg bild, hur har du gjort för att få hojen i ärg men bakgrunden i svart-vitt?rerell skrev:Tänkte bidra med en bild bara... Tog några annonsbilder på kompisens R6 häromdan - den här kom inte med, men jag tycker den blev rätt trevlig ändå.
Tack!freding skrev:Snygg bild, hur har du gjort för att få hojen i ärg men bakgrunden i svart-vitt?
mvh Fredrik
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |