Köpte ett exakt likadant batteri nu..fast ny..för 799. Fan om hojjen fortf. blir svårstartad efter de här
Hur går det funkar den nu ?
Köpte ett exakt likadant batteri nu..fast ny..för 799. Fan om hojjen fortf. blir svårstartad efter de här
Hur går det funkar den nu ?
Jag kommer att landa på en bit över 17000 hel/hel avställnigsbar för min R1 -06. 35 år i Stockholm.
Fedt!Damn! Jag betalar 1200/år, men då får jag inte vistas i trafiken Dock kan man köra mycket bana för ~16k/år. Det är verkligen sjuka (men logiska) premier på att köra modern sporthoj i trafiken!
BTW, tog första repan idag (självklart på inhägnat område...). Regn och slicks var väl lite onödigt spännande, men satan vilket flong det är i maskin!
Hjulspinn i ~130 knyck är inget man blir stöddig utav :kalsongbyte
Vilken sandlåda är det du ska leka i nu när säsongen drar igång? Tjocky 1000?
Damn! Jag betalar 1200/år, men då får jag inte vistas i trafiken Dock kan man köra mycket bana för ~16k/år. Det är verkligen sjuka (men logiska) premier på att köra modern sporthoj i trafiken!
BTW, tog första repan idag (självklart på inhägnat område...). Regn och slicks var väl lite onödigt spännande, men satan vilket flong det är i maskin!
Hjulspinn i ~130 knyck är inget man blir stöddig utav :kalsongbyte
nå, hur har folk löst det med regplåtshållaren. Kör ni nå färdiga paket eller hemma pul ?
bilder uppskattas
nå, hur har folk löst det med regplåtshållaren. Kör ni nå färdiga paket eller hemma pul ?
bilder uppskattas
Köpte en snygg skylthållare från bikeshop.se.
Pro tech hette den..kolla gärna in den.
Mvh Iman
mm såg den, skickade mail ang den faktiskt.
Du upplever inte skyltbelysningen för stor eller dyligt?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|