steffe66
Yamma lover
f-n va glad
Idag fick jag mitt efterlängtande besked..Hojen har kommit, hämtas på lördag.
Idag fick jag mitt efterlängtande besked..Hojen har kommit, hämtas på lördag.
gratulerar .bara att invänta våren då,känns väldigt långt bort just nu -24 ute men det är myggfritt iaf .steffe66 skrev:Idag fick jag mitt efterlängtande besked..Hojen har kommit, hämtas på lördag.
jag tror jag får ett på min hoj när jag köper den! vilken årsmodell har du (antar att en modell inte passar till alla årsmodeller) om du vill kan du få köpa det för jag vill ha svart tonat.kurre3 skrev:Var hittar man såna feeta (läs med norrländska) röktonaade kåpglas till R1?
Precis..Belial skrev:gratulerar .bara att invänta våren då,känns väldigt långt bort just nu -24 ute men det är myggfritt iaf .
Oki,fundera på o dra o kolla på en.Han hade 132 på hjulet vid bänkning med slipon o dynojet.Är det nåt galet då?Eller va tyder det på?Zilversurfer skrev:138-142 hk är normalt.
Per Fireblade skrev:Oki,fundera på o dra o kolla på en.Han hade 132 på hjulet vid bänkning med slipon o dynojet.Är det nåt galet då?Eller va tyder det på?
Hmmm,skulle va intresant o veta....Ingen som bänkat sin R1a???Anderzzon skrev:Tycker det låter mkt med 138-142 på slangen orginal, va ligger det på veven 154? Effekförlusten till hjulet borde vara större
Sen beror det ju på hur långt den gått med lr är ja helt ute å cyklar? Alla cyklar är ju olika iof...
Per Fireblade skrev:Hmmm,skulle va intresant o veta....Ingen som bänkat sin R1a???
Per Fireblade skrev:Hmmm,skulle va intresant o veta....Ingen som bänkat sin R1a???
Tackar för det.Hur ligger det till med orginal effekten mellan en 00a och 03a?Anderzzon skrev:Ja har 143 på slangen enligt bänken med pcIII, akra burk och öppet filter, en -03:a...
Tack ska du haSwedda skrev:Har mina papper i näven just nu, R1 -01 Bänkning med enbart slipon å inget skruvat alls, 127,2 Torque 98,2.
Efter ca 30k i nerlagda pengar 152,8 Tourque: 105,6. Vad den är på nu när allt är inkört har jag inte en anning om.
så var det i alla fall med denna, skiljer ju som sagt men 140+ original låter mer som en våt dröm än fakta tycker jag i alla fall.
Per Fireblade skrev:Tackar för det.Hur ligger det till med orginal effekten mellan en 00a och 03a?
Tror att p.ljusen blev ändrat från -02 sitter så på min -03 iaf,sen tror jag attHornet_Nicke skrev:Jag försöker få tag på kåpor till min risiga R1:a. Det är en -00 men jag är inte säker på att strålkastaren jag har är ifrån samma årsmodell. Jag måste lista ut det så att jag vet vilken årsmodell på toppkåpan jag ska leta efter. Hittar inget artikelnummer på strålkastaren heller.
Jag har för mig att placeringen av positionsljuset är ändrat mellan årsmodellerna. Positionsljuset sitter uppe i hörnen, till vilken årsmodell är den då?
Är det någon som vet ifall det skiljer mycket på toppkåpan som sitter på 98-99 motför den som sitter på 00-01?
Belial skrev:Tror att p.ljusen blev ändrat från -02 sitter så på min -03 iaf,sen tror jag att
kåpan är lite längre på -00/-01 om det passar vet inte har inte provat.
de går att kolla relativt snabbt nån dag hör av dig via pmHornet_Nicke skrev:Jaså... är strålkastaren jag har ifrån -02 så kommer den ju förmodligen inte att passa så bra om jag överhuvudtaget.
Per Fireblade skrev:Oki,fundera på o dra o kolla på en.Han hade 132 på hjulet vid bänkning med slipon o dynojet.Är det nåt galet då?Eller va tyder det på?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|