jag har dratt av min gamla tankpaad, nu sitter där ju lim kvar hur får jag det bort utan att skada lacken
Hej alla yamamänniskor
Jag försöker få tag i en framfälg till en YZF R6 -03. Som jag förstår passar r6 03-05 och ev r1 98-01? Någon som har lite bättre koll
Körde på Metzler M5 förra året.
Har nu bestält två uppsätningar Dunlop Sportsmart.
Hoppas jag blir lika nöjd som du är.
Blir mest landsväg+16 dygn vid Nürburg Ring.
SMC kurs på Gelleråsen hinner jag nog med också
Måste vara ett jäkligt bra däck om det ska hålla 16 dagar på ringen
Mitt Sportsmart bakdäck har klarat 6 bandagar och sammanlagt 700 mil, och än finns det mönster kvar. Det finns dock inte mycket grepp kvar i däcket, så jag tror att alla värmecyklingar på bandagarna tagit ut sin rätt.
Men 4,5 bandagar klarades utan att jag kunde känna någon försämring i fästet. Fantastiskt mycket åka för pengarna helt enkelt! I år kommer jag att köra på D211 GP till att börja med eftersom jag kommer att köra 4 dagar Gotland ring i början av säsongen och fokus kommer att ligga på banåkningen.
En fråga?
Någon som har erfarenhet om detta lilla blås. Jag gillar att den är så liten. Alla andra "system" går ju totalt sönder om man lägger hojen. Och eftersom jag 100% kör bana så kan det ju hända. Och då undrar man ju ljudmässigt?
http://viewitem.eim.ebay.se/EXHAUST...0-R6-YEAR-20082009-SMY6SO6T/110797581935/item
Någon som har lyssnat på detta?
Många R6or har ju problem med ljudnivån på bana med originalsystem och detta låter ju inte mindre...
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|