wonderwizard
Tjuvjägare
MestHemlig skrev:och vad kör ni andra med för slipon till era R1or.. lassar upp en bild så ni ser vad jag har på.
sitter ett IKYO slipon på, som vrålar ganska bra, kommer att korta & packa om den nu i helgen
MestHemlig skrev:och vad kör ni andra med för slipon till era R1or.. lassar upp en bild så ni ser vad jag har på.
MestHemlig skrev:nice!
vad kör ni andra med för slipon till era R1or..
micke.r skrev:Jag kör med original.. (R1 -00) Jag har ett Vanes&Hines SS2 R liggande, men det är så mycket ljud att jag förmodligen inte klarar bandagar med 95 dB
Original ger lite bättre vrid, men å andra sidan saknar jag känslan av en liten "knuff på topp". (Ofta växlar jag för tidigt..)
Den är bänkad till 131 med en spikrak kurva, utan att optimera bestyckning/förgasarinställning, men som någon skrev - det skiljer mellan bänk och bänk, samt olika dagar
Den låter lite tamt, men va f-n
Dock funderar jag på om burken kommer att ta i, när det går undan (på bana) Jag börjar slita på fotpinnarna
/ Micke
MestHemlig skrev:men vad fan rekomenderar ni för slipon då? min låter lite mesigt tycker jag när jag va ute o gasade lite.. vill ha något som brudarna vänder sig om när man åker förbi (inte bara för jag har snyggast motorcykel... och att JAG är snyggast) dom måste ju höra när jag kommer
Spoox skrev:Okey, ja jag har de mesta på LF jag med så det gäller väll att leta vidare då, det är ju en viss nackdel när man itne har hunnit med att ha haft kortet i mer än ett 3-4 år..
Har ett two brothers helsystem liggandes som låter som fan .det kan du köpa om du vill.Passar till r1 98.MestHemlig skrev:men vad fan rekomenderar ni för slipon då? min låter lite mesigt tycker jag när jag va ute o gasade lite.. vill ha något som brudarna vänder sig om när man åker förbi (inte bara för jag har snyggast motorcykel... och att JAG är snyggast) dom måste ju höra när jag kommer
MestHemlig skrev:hey fetto! jag vet det men enligt alla besiktningspapper och registreringsbeviset står det -99 så jag lurar mej själv genom att säga jag har en nyare hoj! lite häftigare!
MestHemlig skrev:men vad fan rekomenderar ni för slipon då? min låter lite mesigt tycker jag när jag va ute o gasade lite.. vill ha något som brudarna vänder sig om när man åker förbi (inte bara för jag har snyggast motorcykel... och att JAG är snyggast) dom måste ju höra när jag kommer
Malmö Monster skrev:Blev sugen på R6, skulle kosta 35k om året.
Blir ingen R6a på lääääääääääääääääääääänge
Blajjarn skrev:Är det någon skillnad på sadelhöjden mellan R6/R1 ?
Blajjarn skrev:Är det någon skillnad på sadelhöjden mellan R6/R1 ?
Blajjarn skrev:Är det stor skillnad på höjd mellan årsmod?
X-up skrev:Någon centimeter hit & dit, kolla i Bikes Begagnat-guide, där står alla sadelhöjder. Men vad folk oftast inte tänker på, är att det även skiljer i sadelbredd mellan årsmodeller, vilket leder till att hojen känns högre eftersom man får sära mer på benen då man sitter på den med fötterna i backen.
Finns ju även sänkningssatser för de som är korta i rocken, samt att man kan kombinera detta med lägre profil på däcken för en mindre vinkel.
flugan skrev:Okaijj
Får inte riktigt ihop att R6 -01 rymmer 3,5L motorolja men att det endast skulle gå åt 2.7L motorolja vid filterbyte. Är det verkligen så ?
obruT skrev:en gissning..
Oljan i oljekylaren stannarkvar.
flugan skrev:Goddämn! Visste inte ens att den hade en (blev ägare i tisdags)
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|