Darth Väder
Irregular firing (dis)order
Nej hörni, jag behåller min härliga skönhet!!
kollade med mitt nuvarande försäkringsbolag, den skulle kosta 36´000 att försäkra på helår.
blir ju dyrare ju nyare man kollar på men inte billigare på äldre, kollade 03a, skulle kosta 32..
hur gör ni? inte direkt så det är värt något att ha försäkring som kostar hälften av vad hojen kostat i inköp per år, iofs ställer man ju av den och betalar billigare resten av året men den är ändå dyr i garageförsäkring...
jag är 27 och bor inte i innerstan, har svårt att tro att det blir radikalt billigare de närmaste åren heller.
peace out
Okay ja det är ju mycket pengar det med men det kan man ändå acceptera, betalar ju 10 för fz6ans försäkring i dagsläget. E de helförsäkring du haft btw? Det är ju ganska viktigt å veta. Hehe. Hur va de med fordonsskatten å så då??
har trygg hansa just nu, det var billigast på Fz6, men det skall jag kolla, har ju ett kontor här som granne. har dem så att man kan ställa av när man inte kör oxå då?
märkesförsäkringar kan man ju glömma, i särklass dyrast på Fz6an iaf. :S
Okej. Hur använder man en sån? Finns det att hyra?
Har ingen lust att köpa en ny för ca 500 kr.
Kanske finns det något annat sätt?
Jaha, är det så här det ska vara nu?
(Är det förbjudet att lägga in copyrightat material är det bara att ta bort inlägget)
View attachment 373539View attachment 373540
Tja! Jag ska byta kedja på rettan från 98 men fattar inte hur man delar på kedjan?!? Jag är ganska ny på att mecka mc så visa gärna med bilder eller nått. Tack på förhand!!
det finns la inte mycket grejjer/verktyg till mc som är billigare än så och såpass bra att ha som en kedjedelare, hyr ut den till polare eller vadsomhelst, jag hade inte tvekat på att lägga ut dom pengarna om jag va du.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|