Kåpstag...
Behöver ett kåpstag jag med, årsmodell 98 till 01...
Tackar, beställde från ebay för 60€ inklusive frakt. Men vad tycker ni, ska jag ta kåpor i ABS plast eller glasfiber? Hojen är ganska illa åtgången efter kraschen. Vill nog ha den reggad och skattad efter repareringen också men kommer nog att köra mest bana. Vad lönar sig? Ser den inte billigare ut när man säljer den om man har glasfiberkåpor? Finns det glasfiberkåpor som passar med passegerarsadel? Och till sist: ska jag försöka hitta en beggad originalmätare eller finns det eftermarknadsmätare som är nog så bra? Blev många frågor det här men är tacksam för svar, har ganska lite erfarenhet av detta.
Bifogar lite bilder på hojen som den ser ut nu:
View attachment 390161 View attachment 390162
View attachment 390163
Före kraschen:
View attachment 390164
Om någon har ett fint ex av r1-98 vit/röd skicka pm
Sena grappar! Har ett litet problem och jag behöver lite tips på vad jag kan göra. Har en undertail med dioder på min cykel och ett devil system kruxet är att nu när det är dags för besiktning får jag såklart inte på original stänkan då devil systemet är på tok i vägen för mina blinkers. Så jag antar att jag åker på att köpa ett besiktnings system så har ni några tips på bra och billiga sånna hittar inte så mkt beggat.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|