Vad ska du med den till?Söker en Yamaha r6a 25kw reggad att köpa. Betalar bra för rätt hoj.
Från 2006 och fram
Söker en Yamaha r6a 25kw reggad att köpa. Betalar bra för rätt hoj.
Från 2006 och fram
Kör du med eller utan kat? jag har http://www.mecadata.com/26968-thickbox/echappement-akrapovic-yamaha-yzf-r6-10-13-smy6so6t.jpg med katen kvar och har klarat alla svenska banor(dock inte kör just anderstorp men kuntsorp och sviestad, Arlanda som är kända för att vara lite kinkiga på ljud.
Original, jag har alltså både katten och jättelådan undertill kvar.
Dämpar denna bättre än originaldämparen alltså?
Du kör utan kat och jätteburk eller?
Edit: Anderstorp känns lite special också iom att de mäter på rakan utefter muren. Förhoppningsvis klarar man allt ifall man klarar sig där.
Finns det recept på något med jätteburk?Min blev 3db tystare ungefär med arrow helsystem med killer i mot original, 97,7 mot strax under 95, tappade ungefär 6kg med men även nära 4hk. Borde gå jämt upp effektförlust-viktminskning kanske. . . Tjejens ungefär samma med yoshi och killer, skulle sannolikt kunna köra utan killer med jätteburk istället men har inte orkat än, klarar ljudet med dom iaf. när jag kör så det är inte försiktig körning.
Finns det recept på något med jätteburk?
Har en r6a jag funderar åka att kolla på.
Sitter full system från akrapovic, men den har ingen powercomander eller mappad enligt ägaren. Är inte han som satt på det. Rullat lite över 2000 mil, stämplad servicebok.
Bör man dra öronen åt sig?
Kollade på en r6a i förgår undrar lite vad som är ett vettigt pris.
Rullat 2500mil, en 2006a,9 ägare, servicebok,alla nycklar, andra kopplingshandtaget,crashpuckar, helsystem, ja sen det vanliga.
Såg väldigt fint skick ut!
Vad är ett rimligt pris?
Det är en liten vitgrå kontakt med tre stifthål som använder 2 av dom hona och hane. https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1mkH4...-font-b-Signal-b-font-Wiring-Adapter-Plug.jpg
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|