Andrésen
återfallet är nära!
Låter lurigt men du verkar säker så det är säkert rätt, men det borde inte påverka hmm...
TRoos skrev:2258497Hejsan, måste be er om en tjänst och jag hoppas verkligen någon kan göra detta för mig!
Har besiktning i övermorgon och måste slå in ramnummret imorgon, det jag undrar är på en r6/r1 står ramnummret framme vid styret med JYARXXXXXXXX eller hur det nu är eller är det bara SIFFRORNA ?
alltså konkret är bokstäverna i ramnummret med på hojjen eller inte
SNÄLLA SNÄLLA kan någon kolla detta kan inte komma till någon motorcykel handlare innan jag ska till bilprovningen, ber er verkligen att orka kolla!
tack på förhand tomas
tack så jätte jätte mycket! antar att dem är små eftersom du skrev dem så, så nu dunkar jag in dem så. Tack så jätte mycket! om inte annat skriv så fort som möjligt ska dunka in dem ikväll!Gottschalk skrev:2258512Bokstäverna är med: jyarxxxxxxx .
Var nere och kollade på min nu.
MVH
TRoos skrev:2259645tack så jätte jätte mycket! antar att dem är små eftersom du skrev dem så, så nu dunkar jag in dem så. Tack så jätte mycket! om inte annat skriv så fort som möjligt ska dunka in dem ikväll!
shoei skrev:2257716Any1?
Och om man drevar om, blir det fel med hastighetsmätare/tripmätare då?
Runt 70 beroende på miltal och skick....Per Fireblade skrev:2263090Hallå,jag funderar på o sälja min R1a 03a.Nån som köpt eller sålt nån nyligen så man vet lite ca priser?Tack på förhand
Gått 1500 mil o skicket är bra.Får ta ett par bilder o hänga ut den på blocket.JoUh skrev:2263288Runt 70 beroende på miltal och skick....
Tjoffe skrev:2262448Ja din hastighetsmätare och tripp kommer att visa lite för mycket. Jag körde ett kugg mindre på min 98a, ganska bra blev det. Betydligt enklare att ta upp på slangen iaf.
Per Fireblade skrev:2263297Gått 1500 mil o skicket är bra.Får ta ett par bilder o hänga ut den på blocket.
Denna "fullutrustade" skönhet hade gått 1500 mil och jag gav 70k för den EXAKT ett år sen...Per Fireblade skrev:2263297Gått 1500 mil o skicket är bra.Får ta ett par bilder o hänga ut den på blocket.
Per Fireblade skrev:2263090Hallå,jag funderar på o sälja min R1a 03a.Nån som köpt eller sålt nån nyligen så man vet lite ca priser?Tack på förhand
Min sitter kvarstone skrev:2269073Tänkte slänga på en pc III usb och ett bmc filter, och bänka hojen, ska man plocka väck exup,en eller bara låta det va som det är
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|