2246317 Håller med om att miltalet på bågen verkar lite lurigt. Killen har åkt en hel del hoj dom senaste dagarna i så fall!
27mil om dagen sen den besiktigades, rättare sagt. Men det är väl inte helt omöjligt det heller. Det bästa är nog att du frågar honom istället, om det en förklaring du söker.
10 ägare behöver heller inte vara så farligt. Jag är 9:e ägaren på min hoj, vilket är rätt många det också. Tyvärr så tror jag att många köper en sporthoj utan att tänka efter ordentligt före. När det sen är dags att försäkra bågen så får dom en chock av den höga premien och skriver den på någon annan istället. Flera av ägarna på min hoj har ägt den i så länge som 1-2 dagar, innan den har skrivits på någon annan med samma efternamn.
Sen så märker du ganska snabbt om hojen är välskött om du åker och kikar på den. Om du är osäker dessa cyklar, gör som jag. Ta med dig en kunnig person som verkligen brinner för sporthojar. Då är risken att du kommer hem med lik väldigt liten! Så provkör, lyssna, kläm och känn på hela hojen. Och pruta om du får möjlighet!
Lycka till!