Tobiass
Guest
Är det någon som har konkreta tipps på dämparinställningar på en r6a -00. väger ca 70-75kg och kör nu på org inställning.
Tobiass skrev:2341720Är det någon som har konkreta tipps på dämparinställningar på en r6a -00. väger ca 70-75kg och kör nu på org inställning.
R1_killen skrev:2346501asså R1 an e överlägset snyggast när det gäller avgassystemet ! det flyter ihopp helt styggt med bakpartiet! nån mer från gbg området som kör R1-04 framåt? kul o köra ihop ett gäng o blåsa runt lite på vägarna...
Blajjarn skrev:2346433Fy fan vad nöjd jag är .. en -01:a med 1200mil bakom sig, Snacka om skillnad mot min gamla zxr 750 pansarvagn
Ric skrev:2351369Någon som kan tipsa om en bra snyggt funktionellt kåpglas? Vill inte ha något dubbel trubbel med den där bulan och inte något gp500 lite för mycket touring betonat.
Det var ju helt okej vart kan man beställa den?X-up skrev:2351374Jag har detta "Double Bubble" kåpglas som jag tycker är grymt snyggt.
Syns inte direkt att det är en bubbla.
Finns en del fula tex MRA eller Yamaha´s egna.
http://www.zerogravity-racing.com/sportbikes/yamaha_sptbks/images/539 DB.jpg
Ric skrev:2351386Det var ju helt okej vart kan man beställa den?
zuckan skrev:2352133tjenajag undrar vilken slipon ska man ha på en R1:a -00 för att få ett underbart ljud?jag har ett slipon på min R1:a från s-racing.låter ok men lite för lågt tycker jag.jag älskar när det låter mycke och skönt.högt men ändå grovt ljud vill jag ha.någon som har ett bra tipps?
söker även vänster sidokåpa i bra skick(blå) med 00-01 dekaler på.har en -99 kåpa på nu.byter gärna om någon vill.vill gärna ha samma dekaler på bägge sidor.
X-up skrev:2352291Till din -00:a ska du ha Devil, gärna en highpipe, de låter riktigt elakt!
Becker skrev:2352392Akra trioval
Becker skrev:2352392Akra trioval
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024