R1 racer skrev:Snygga speglar!
Lägg gärna upp en bild på hojen med speglarna påmonterade
Fan vilken rå hoj du har Men du kan ju inte se mycket i dom backspeglarna eller?Snake skrev:Här kommer lite bilder på bågen (nybadad, dock ej i poolen i bakgrunden) med speglarna monterade samt med ljuddämpare på och den förhatliga nummerplåten... ej den slutliga lösningen på monteringen. Måste hitta nån bättre lösning. Kanske polisen har glömt att dom skällde på mig för miniskylten förra året..
FUBAR skrev:Fan vilken rå hoj du har Men du kan ju inte se mycket i dom backspeglarna eller?
Snake skrev:Här kommer lite bilder på bågen (nybadad, dock ej i poolen i bakgrunden) med speglarna monterade samt med ljuddämpare på och den förhatliga nummerplåten... ej den slutliga lösningen på monteringen. Måste hitta nån bättre lösning. Kanske polisen har glömt att dom skällde på mig för miniskylten förra året..
Snake skrev:Här kommer lite bilder på bågen (nybadad, dock ej i poolen i bakgrunden) med speglarna monterade samt med ljuddämpare på och den förhatliga nummerplåten... ej den slutliga lösningen på monteringen. Måste hitta nån bättre lösning. Kanske polisen har glömt att dom skällde på mig för miniskylten förra året..
Luckygirl skrev:vilken skall jag hava på min bajjk?
lite råd vore bra.. det är ganska bra prisskillnader på dom
...då gör jag mycket dumheter...Silwer skrev:Huvudsaken är ju att de funkar, för att köra utan är ju dumheter.
Det brukar gå på andra hojar så är det inte nåt väldigt speciellt så ska det gå på en R1 med, men givetvis får det ju inte se ut hur som helst.simpen skrev:råkade ut för ett kedjebrott och fick en spricka i blocket som resultat,
någon här som har erfarenhet av aluminiumsvetsning i R1 motorn?
om det överhuvudtaget går med legeringarna?
Chirre skrev:Inga bra bilder, men ändå..
wonderwizard skrev:snyggt med rödeloxerade detaljer (puckarna, pinnarna & för depåstödet)
skulle kanske passa med styrändsvikter i samma färg ?
eller det blir för mycket bling bling då ?
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|