Slappa
Rage closed inside!
Nja det var mest 98orna även en del 99or som hade problem med lådan, dom nyare ska inte vara någon fara med så länge inte tidigare ägare har misshandlat den!
Någon som kör med "Race Baffles" på sin R1 runt -05?? Hur låter det? Sitter o funderar på att beställa det från usa.. finns filmer på youtube.
Någon som kör med "Race Baffles" på sin R1 runt -05?? Hur låter det? Sitter o funderar på att beställa det från usa.. finns filmer på youtube.
Låter fin-fint! Komplettera gärna med en rensad Y-pipa för ännu härligare sång!
Köp direkt på ebay från A&R. Bara att söka på "Race Baffles" så dyker de upp.
Min lät asgrymt! Jag fick tralla om lite med stoppning för att få fram det rätta heta ljudet.
http://www.youtube.com/watch?v=Nzo7JWqFt0g
Men nu e hojen crashad.
Föresten, jag har ett par originaldämpare om du vill skona dina egna!
Måste kontra dig, att rensa Y-pipa är nog lite överkurs. Gäller bara att hitta rätt ton
KÖPES: Akrapovic slipon passande R1 07-08!
Snorbilligt
KÖPES:
Akrapovic Slip-on till Yamaha R1 2003.
Får ej vara defekt eller skramla etc!
KÖPES:
Akrapovic Slip-on till Yamaha R1 2003.
Får ej vara defekt eller skramla etc!
Jag har en bekant i england som säljer ett sådant som du vill ha med som han kallar det "link pipe" o lite fjädrar och en klammer samt dämparen.. priset han begär med frakten hit e 2700 kr.. Dyrt? ingen aning.. vet inte va de kostar att köpa.. ett förslag iallafall
Vi har alla "dom flesta" gått den långa vägen som slutar på en liter. Vägen dit kan ibland ha svepande böjar, knixiga hårnålar, långa rakor, mitt mål lixom jehovas vill att alla ska till himeln är att alla till slut ska få smaka på litereffekt och först då bliva frälsta!
ps sett min R6a i mitt garage? riktigt go !
Ja, men de beror ju på va dom kostar..
Sitter o beställer race baffles nu, från usa.. undra va lång tid det tar innan de kommer.?
Sits/kuts-ar till yamaha r6 06. Vilka årsmodeller är likadana? 06-07-08-09?
Någon som har en fräsch sits till en yamaha r6 att sälja? Svart ska den vara. Någon som vet vad original kostar att köpa?
Kanon, tack! Yamaha-guden har talat!06-07 är en modell och 08- en annan.... 2200kr för en original ny.
Någon som har en bra lösning för broms olje behållaren,när man ska ta av
pasagerar fotpinnarna.
Kanon, tack! Yamaha-guden har talat!
Nu läste jag sits menade du sadeln med stoppning eller en ensitskuts istället för passagerarsadeln? Jag kan ha fattat det fel för det är plastlocket över passagerarsadeln jag menar...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|