Var ju det som snubben undrade om...ser nada om någon bankörning i hans frågaSilwer skrev:zx9 ska ju ha något högre toppfart dock
Var ju det som snubben undrade om...ser nada om någon bankörning i hans frågaSilwer skrev:zx9 ska ju ha något högre toppfart dock
tja prova läs inläggen, där nämns bankörning av andra personer.Åberg skrev:Var ju det som snubben undrade om...ser nada om någon bankörning i hans fråga
Jag är inte heller så bra så mig passar den sketabra!Rigge skrev:En ZX9 är sämre på en R1 på de flesta punkter, men den passar mig bättre ändå, jag är inte så bra jag heller Jag skulle inte vilja byta mot en R1. Fast jag kan rada upp en hel del andra som jag skulle vilja ha...
Svarade på frågan...inte på inläggenSilwer skrev:tja prova läs inläggen, där nämns bankörning av andra personer.
Sen får du vara hur tråkad du vill.
jo ok, men jag svarade allmänt, men visst har du rätt zx9 ska vara snabbare än en R1, mest pga bättre kåpor skulle jag tro.Åberg skrev:Svarade på frågan...inte på inläggen
Silwer skrev:jo ok,
Åberg skrev:Var ju det som snubben undrade om...ser nada om någon bankörning i hans fråga
Flåklypa skrev:ZX9:an har väl högst toppfart, men i övrigt är R1an snabbare och det är inte sååå ofta man dunkar toppfart.
Åberg skrev:Har du sett E4:ans trafikering norr om Gävle? *klappar gasrullen på ZX-12:an*
haha, det käns som det kvittar att åka 250+ för min del, men det beror väl på var man bor kanske, här är 250 vägar sällsynta.Sadam skrev:R1 är något rappare i början upp till 250 sen kommer zx9 iaf om man tar min R1 å polarens zx9-99. Men dock så åker jag jämt mot en 95:a . Men jag är inte den bästa startaren heller
Det tror jag med, för att få ur de där alra sista knycken på en R1 så ska man ju dels ligga o pressa kilometervis o sen lätta på arslet från dynan, så kul tycker jag inte det är att se 5 km/t till på mätaren.Flåklypa skrev:Det lustiga är att toppfarten är otroligt förarrelaterad.
varför frågar du? vet inte du att R1:an gör lixom typ 400kmh, ha??Bojje skrev:Jag har hört delade åsikter om det här fallet.
Vissa påstår att R1:an är snabbare... andra ZX9:an. ZX9:an borde vara slöare... eller?
Ravetrancer skrev:varför frågar du? vet inte du att R1:an gör lixom typ 400kmh, ha??
Silwer skrev:haha, det käns som det kvittar att åka 250+ för min del, men det beror väl på var man bor kanske, här är 250 vägar sällsynta.
TokJohan skrev:Ändå tycker jag att han var (lagt hjälmen på hyllan) en lite bättre förare än mig.
Och vid rödljusen så vann jag 9 av 10 gånger.
Sadam skrev:Kille ville ju ha hjälp me toppfarten, och jag hjälper till med de jag vet.
Rajjvis hur i h kommer du upp i den farten? på min är de ju stopp vid 285, Finns de nå strypningar på min?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|