Silwer skrev:nu börjar komiken igen, han känner en kille vetu som kör lungt vetu med en R6 (vad han köpte en R6 för för vete gudarna). Gott nytt år o somna sött i sarkofagen.
Silwer skrev:nu börjar komiken igen, han känner en kille vetu som kör lungt vetu med en R6 (vad han köpte en R6 för för vete gudarna). Gott nytt år o somna sött i sarkofagen.
Vapor skrev:Som Quaya och t-rex har skrivit hela tiden:
En R6:a ä.............punkt?
Vapor skrev:Som Quaya och t-rex har skrivit hela tiden:
En R6:a är mer lättmanövrerad och skönare och stabilare än en hoj från -82.
En hoj från -82 är inte så snabb som en R6:a från det fartglada 2000-talet.
Kompromiss:
STRYP EN R6:a!!!!
Man får en inte så snabb hoj, stabil, skön, snygg, äger ändå de flesta bilar, helt enkelt trevlig på alla sätt och vis för en nybörjare.
Skrev det för en ca sådär en 40 inlägg sen
punkt?
Jo, du har "missfattat", sök lite i försäkringsforumet om du inte begriper bättre.Vapor skrev:Tydligen inte. Sparar bara en ca 40000:- så som jag försäkrar nu.
Tycker det är ganska så rätt försäkring enligt mig.
Har kanske missfattat varför det är så dåligt att skenförsäkra. Snälla förklara...
Skojar du!? Om du kraschar och försäkringsbolaget upptäcker att det är en skenförsäkring så för du inte en krona från dem. Inget! Skadereglerarna på F-bolagen är inga dumhuvuden. Misstänker de skenförsäkring (sannolikt i ditt fall) utreder de saken och då är dina chanser att få ersättning begränsade.Vapor skrev:Tydligen inte. Sparar bara en ca 40000:- så som jag försäkrar nu.
Har kanske missfattat varför det är så dåligt att skenförsäkra. Snälla förklara...
Vapor skrev:Tydligen inte. Sparar bara en ca 40000:- så som jag försäkrar nu.
Inte? Du har verkligen inte fattat någonting.Vapor skrev:Men varför är alla så uppretade om man skenförsäkrar? Det rör ju inte dem om jag har hojen på t.ex. min farsa.
Rundningsmärke skrev:Inte? Du har verkligen inte fattat någonting.
/A
Vapor skrev:...
Men varför är alla så uppretade om man skenförsäkrar? Det rör ju inte dem om jag har hojen på t.ex. min farsa.
...
1. Det rör väl för fan oss! Tänk efter lite!Vapor skrev:Men varför är alla så uppretade om man skenförsäkrar? Det rör ju inte dem om jag har hojen på t.ex. min farsa.
Stora Motorcykelkatalogen 2025
Nu går vi in i slutfasen gä... |
|
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|