DanneR skrev:Nu är de dax å köpa R6. Vad ska jag tänka mig för innan jag köper? vad är viktigt på en sån hoj?
DanneR skrev:Nu är de dax å köpa R6. Vad ska jag tänka mig för innan jag köper? vad är viktigt på en sån hoj?
DanneR skrev:jag är inte den som vill åka på bana eller burna eller åka på slangen!
DanneR skrev:OKje tack så mycket för tipset. som sakt jag är ute efter en R6a men jag har inte brottom. Hehe den burne outen är ju en perfekt försälnings bild. de ger ju positiva tankar om hojen hehe eller bakhjulsåkning. Men de lär väll vara många som är!
Folk som säljer sina r6or från 40-45:- är de skramel eller? för har sett några 99or med 1500-2500 mil? hur mycket ska man lägga på en hoj som gått över 2000 mil är de rimligt å lägga 50? eller ska man sattsa på något annat märke ? som är utav 600 cc? cbr? kawa? ee de nått? trumph kanske. jag är inte den som vill åka på bana eller burna eller åka på slangen!
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |