Black-Wolf
There goes another one...
Hej
R6 är en fin hoj inget snack om saken, jag fick låna kompisens R6 i sommras och det är som du säger en mjukare körstil som exploderar över 8 0000 rpm
Men smilet från min kompis efter ha provkört min RSV var större
Ska du köra mycket landsväg och gata så skulle jag ta en VTR. Tänk dig att du ligger och pendlar på landsväg med många lastbilar och bilar då är det skönt att lugnt närma sig och bara vrida på rullen när du ska om.
Sen om du skulle ta steget upp till en R1 så har du ju vridet men också försäkringen
Tror att VTR är svårslagen ekonomisk men om jag skulle få flika in ett tips så skulle jag titta på en Aprilia SL1000 Falco, samma typ av hoj och ligger nog i samma nivå vad gäller försäkring.
Lycka till!
/BW
R6 är en fin hoj inget snack om saken, jag fick låna kompisens R6 i sommras och det är som du säger en mjukare körstil som exploderar över 8 0000 rpm
Men smilet från min kompis efter ha provkört min RSV var större
Ska du köra mycket landsväg och gata så skulle jag ta en VTR. Tänk dig att du ligger och pendlar på landsväg med många lastbilar och bilar då är det skönt att lugnt närma sig och bara vrida på rullen när du ska om.
Sen om du skulle ta steget upp till en R1 så har du ju vridet men också försäkringen
Tror att VTR är svårslagen ekonomisk men om jag skulle få flika in ett tips så skulle jag titta på en Aprilia SL1000 Falco, samma typ av hoj och ligger nog i samma nivå vad gäller försäkring.
Lycka till!
/BW
Jag vet att det är lite svårt att jämföra såpass olika hojar, det är som äpplen och päron, men det var och är det ända jag har att jämföra just nu
Ang användningsområde så är det gata som gäller, en del längre sträckor blir det nog också under sommaren, eftersom tjejen bor i Helsingborg och jag själv i Borås, vilket blir ca 25 mil.
Ska se hur jag gör, först ska jag försöka att få tag på någon R1:a eller annan liter-fyra av lite äldre modell, och testa, sen ska jag nog hoppa på VTR:en igen, och se vad jag gillar bäst, men som sagt det lutar nog trotts allt lite mera åt att det blir en VTR då försäkringen är något billigare.