Terror den måste jag nästan ha i vardagsrummet som möbel rent avLite sugen på att unna mig en Rabaconda Street. Filmer jag sett på nätet verkar grejerna fungera väldigt bra. Någon som har andra erfarenheter än "Reklamfilm"
View attachment 500889
Samma här. Dock är crossmodellen sämre lämpad för 170 breda bakdäck… vilket gör att vi överväger en Street istället (får sälja den gamla till någon som kör 21/18-hojar)…Har bara erfarenhet av crossmodellen. Funkar bra. Gjort några mittstolpar för andra diametrar på hjulaxlar till den. Deras däcksjärn är dom bästa jag använt. Verkar som dom är duktiga på att göra bra grejer. Så jag tror streetmodellen är bra också.
Har sett den och kan bara hålla med.Har en, relativt nyligt införskaffad. Väldigt smidig, robust och otroligt populär i depån om inte en riktig däckkrängarmaskin finns. Att allt får plats i en väska är en riktigt stor bonus.
Samma här. Dock är crossmodellen sämre lämpad för 170 breda bakdäck… vilket gör att vi överväger en Street istället (får sälja den gamla till någon som kör 21/18-hojar)…
Den klarar av 170-däck men problemet är ffa att BMW har enkelsving och bakfälg med stort centrumhål och offset. Nu har jag bytt tiotalet däck ändå men Street passar förstås våra syften ännu bättre.Hur breda däck klarar er maskin av?
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |