magnus_moss
Racing is life!
- Gick med
- 11 Aug 2003
- Hoj
- Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Ja, någon racerapport har jag väl inte riktigt att komma med än, mer av surfrapport då kanske, men racerapport kommer senare; har en trackday inbokad om två veckor! RR är ju mycket ett mentalt spel, så jag tänkte att säsongen får börja NU; jag är här i Sydneys sol och alla andra STK600:åkare är hemma och skrapar rutor. Ni är sura och jag är glad. BRA!
Annars är det mesta sig likt, the great Aussie BBQ står sig fint, rugbymatcherna är fortfarande en stor folklig angelägenhet. Och havet är blött och vågorna stora.
MC-scenen kan väl sammanfattas som att; Yamaha, Triumph och i viss mån Suzuki känns som segrarna. Det är gott om Thruxtons, R1, R6 och GSXR750. Glidartrenden lyser med sin frånvaro; ser man en hoj med långt fram till fotpinnarna är det en 250 eller ibland en HD.
Dagen börjar 06.10 med en stunds löpning/harvande på stranden, sit ups, armhävningar tillsammans med en drös likasinnade. Sedan en stundr brottande med vågorna. Funkar!
Om någon är avundsjuk så är det just det som var meningen! Stay tuned!
Annars är det mesta sig likt, the great Aussie BBQ står sig fint, rugbymatcherna är fortfarande en stor folklig angelägenhet. Och havet är blött och vågorna stora.
MC-scenen kan väl sammanfattas som att; Yamaha, Triumph och i viss mån Suzuki känns som segrarna. Det är gott om Thruxtons, R1, R6 och GSXR750. Glidartrenden lyser med sin frånvaro; ser man en hoj med långt fram till fotpinnarna är det en 250 eller ibland en HD.
Dagen börjar 06.10 med en stunds löpning/harvande på stranden, sit ups, armhävningar tillsammans med en drös likasinnade. Sedan en stundr brottande med vågorna. Funkar!
Om någon är avundsjuk så är det just det som var meningen! Stay tuned!